فرزندان مائور ایکاردی

فرزندان مائور ایکاردی

مائور ایکاردی دختران زیبایی دارد و در کنار آن ها سلفی جالبی گرفته و در صفحه اجتماعی اش به اشتراک گذاشته است که در بالا میبینید.

مائور ایکاردی مهاجم اینتر و تیم ملی آرژانتین تنها ۲۵ سال سن دارد اما ازدواج کرده و صاحب ۵ فرزند است.

همسر او واندا نارا چهره مشهوری است که سابق همسر ماکسی لوپز بود و پس از جدایی جنجالی از لوپر با ایکاردی ازدواج کرد.

این تصویری است که ایکاردی اخیرا در کنار دو فرزند دختر خود منتشر کرده است.

او متولد شهر روزاریوی آرژانتین است. در سن ۶ سالگی به کشور اسپانیا رفته‌است. نکته جالب در مورد او این است که در رده جوانان بیش از ۵۰۰ گل زده‌است. در سال ۲۰۰۷ در حالی که تیم‌های زیادی خواهان او بودند به بارسلونا پیوست. قبل از انتقال قرضی به سمپدوریا در سال ۲۰۱۱ در تیم‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال بارسلونا بازی کرد. ایکاردی بعدها گفت که جدایی از بارسلونا تصمیم بدی نبوده‌است.

سمپدوریا او را به صورت قرضی برای یک فصل به خدمت گرفت اما در انتهای فصل با استفاده از بند خرید او را به مدت سه سال به خدمت گرفت. در سال ۲۰۱۲ اولین بازی اش را برای تیم بزرگسالان مقابل یووه استابیا انجام داد. ۱۰ دقیقه بعد از ورودش از روی نیمکت در آن بازی، اولین گل دوران حرفه اش را به ثمر رساند. در تاریخ ۲۶ سپتامبر همان سال نیز در مقابل آ اس رم اولین بازی اش در سری آ را انجام داد. چند ماه بعد در مقابل جنوا اولین گلش در سری آ را به ثمر رساند

مائور ایکاردی همچنین در تیم ملی فوتبال آرژانتین بازی کرده‌ است . او هم اکنون کاپیتان تیم اینتر میلان است او در سال ۲۰۱۳ با واندا نارا ازدواج کرد.

واندا نارا، همسر ایکاردی مدعی شد که این بازیکن از حضور در اینتر خوشحال است ولی سرنوشتش در این باشگاه در دستان خودش نیست.

  شایعات حاکی از آن است که رئال مادرید به دنبال این است که در زمستان، ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرد تا خط حمله خود را تقویت کند. ایکاردی تا به اینجای فصل ۱۶ گل در ۱۶ بازی به ثمر رسانده و صدرنشین جدول گلزنان سری آ است. با این حال واندا نارا مدعی شد که آینده او در اینتر نامشخص است.

myportal

۱۰ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی