مریلا زارعی در جشنواره فیلم فجر امسال

مریلا زارعی در جشنواره فیلم فجر امسال

مریلا زارعی به تازگی در جشنواره فیلم فجر توانست جوایز زیادی را کسب کند وی یکی از پرکارترین و فعال ترین هنرمندان خوب سینمای کشورمان معرفی شد و در فیلم هایی همچون زیر سقف دودی، شیار ۱۴۳ و سربازان جمعه دیده شد.

با اعلام اسامی فیلم های حاضر در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) جشنواره فیلم فجر پرکارترین های جشنواره در هر بخش مشخص شده اند.

بخش بازیگری نه تنها در جشنواره فیلم فجر بلکه در هر گونه جشنواره ای از محبوب ترین بخش های آن جشنواره است و امسال نیز بحث در مورد پرکارترین بازیگران جشنواره جذابیت های فراوانی را به همراه دارد.

مریلا زارعی بازیگر خوب سینمای ایران توانسته تا به حال دو بار سیمرغ بلورین نقش اول را برای فیلم های “شیار ۱۴۳” و “زیر سقف دودی” از آن خود نماید. وی برای بازی در فیلم “سربازان جمعه” نیز توانست سیمرغ نقش مکمل زن را به خانه ببرد.

مریلا زارعی بازیگر مطرح سینمای ایران که سال گذشته با فیلم “زیر سقف دودی” به کارگردانی “پوران درخشنده” توانست سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را به صورت مشترک با “لیلا حاتمی” دریافت کند امسال برخلاف سال پیش کم رنگ‌تر حاضر شده است.

زارعی طی سال جاری در سکوت رسانه ای به سر می برد و به نوعی هیچ کار شاخصی را نپذیرفت تا اینکه بالاخره خبر حضورش در فیلم “سوءتفاهم” ساخته “احمدرضا معتمدی” شنیده شد.

فیلم معتمدی همچنان در سکوت خبری به سر می برد تا اینکه طبق اعلام اسامی آثار سودای سیمرغ مشخص شد که این فیلم به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرده است. علاوه بر زارعی حضور “کامبیز دیرباز”، “هانیه توسلی”، “اکبر عبدی” و “پژمان جمشیدی” در آن قطعی شده است.

گفتنی است مریلا زارعی پیش از این سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی “شیار۱۴۳” به کارگردانی نرگس آبیار از آن خود کرده بود.

 

میزان

myportal

۱۲ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی