هنرمندان مشهور در اکران آینه بغل

در این بخش گزارش تصویری از اکران مردمی فیلم سینمایی آینه بغل را در اختیارتان قرار داده ایم . در این اکران هنرمندانی همچون محمدرضاگلزار، منوچهرهادی، یکتا ناصر و مه لقا باقری حضور داشتند.

اکران مردمی آینه بغل با حضور محمدرضاگلزار، منوچهرهادی، یکتا ناصر و مه لقا باقری در پردیس کورش برگزار شد.

آینه بغل فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و سید امیر پروین حسینی و نویسندگی بابک کایدان محصول سال ۱۳۹۶ است.

این فیلم در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده است

محمدرضا گلزار و … در اکران آینه بغل

گلزار در اکران آینه بغل

بازیگران در اکران آینه بغل

بازیگران فیلم آینه بغل

محمدرضا گلزار
جواد عزتی
یکتا ناصر
نازنین بیاتی
مه‌لقا باقری
سیامک صفری
غلامرضا نیکخواه
بهاره رهنما
محمد حسن هوایى
امیر حسین هوایى
مهتاب سعیدى
سینا ابوطالبى
نیما جمالى

روند فروش بیشتر فیلم‌های در حال اکران همچون هفته‌های قبل بود اما اکران «آینه بغل» و فروش خوب این فیلم تنها اتفاق ویژه‌ای بود که سینماها در هفته گذشته شاهدش بودند. استقبال از این فیلم با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی همچنان ادامه داشت.

استقبال از این فیلم تا حدی بود که در اولین هفته اکرانش توانست به فروشی بیش از دو میلیارد دست پیدا کند. نکته جالب اینکه برخی فروش خوب این فیلم را بازی جواد عزتی دانسته‌اند. در واقع با توجه به حضور جواد عزتی در دو فیلم «اکسیدان» و «ماجرای نیمروز» که آن دو نیز پیش از «آینه بغل» فروشی خوب را تجربه کردند، او نیز به جمع بازیگران پولساز گیشه اضافه شده است. حال باید منتظر ماند و دید آیا در ادامه، این فیلم می‌تواند رکوردی را در فروش فیلم‌های سال ۹۶ جابجا کند؟

البته ناگفته نماند «خالتور» فیلم کمدی در حال اکران این روزها نیز روند فروش رو به رشد‌تری را به نسبت سایر آثار داشت و نسبت به هفته گذشته حدود یک میلیارد بر رقم فروشش افزوده شد.

سینما تیکت

myportal

۱۵ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی