تیپ متفاوت بازیگر شهرزاد در خارج از کشور

تیپ متفاوت بازیگر شهرزاد در خارج از کشور

در این بخش گلاره عباسی بازیگر سریال شهرزاد را میبینید که در جشنواره ای در کشور هند حضور پیدا کرده است این هنرپیشه سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اش تصویر متفاوتی از خود را به اشتراک گذاشته است.

شانزدهمین دوره جشنواره فیلم پونه از ۱۱ الی ۱۸ ژانویه (۲۱ الی ۲۸ دی) درهندوستان برگزار می‌شود و گلاره عباسی از ایران به همراه داورانی از کشورهای هند، کانادا، سریلانکا،مکزیک، ایتالیا، لهستان، چهارده فیلم بخش مسابقه را قضاوت می‌کنند.

به همین منظور او عکسی از حضورش روی فرش قرمز جشنواره را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

گلاره عباسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“مراسم افتتاحیه فرش قرمز شانزدهمین دوره فستیوال هند ومن به عنوان داور بخش سینمای بین المللی حضور دارم”

گلاره عباسی (متولد ۲۹تیرماه ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد] وی همچنین فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است

به گفته مهران مدیری گلاره در صحنه فیلم برداری بسیار منظم است و دیالوگ‌هایش را کاملاً حفظ است

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن نیز در سال ۱۳۹۶ در ۱۵ قسمت پخش شد . کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر کشور انجام شد.

سریال شهرزاد را می‌توان پر فروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال نمایش خانگی ایران دانست.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند.

جشن سریال شهرزاد در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، بلیت این جشن در مدت ۴۵ دقیقه اینترنتی فروخته شد، این جشن باحضور عوامل و بازیگران و مردم برگزار شد و از این سریال تقدیر به عمل آمد

پخش «فصل دوم سریال شهرزاد» از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت هفتگی آغاز شد.[۶]و در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۶ به پایان رسید.

فصل سوم سریال شهرزاد

myportal

۲۳ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی