عکس یادگاری علی مسعودی در کنار هم دوره هایش

عکس یادگاری علی مسعودی در کنار هم دوره هایش

علی مسعودی و مالک سراج و علی صالحی بر سر مزار عارف لرستانی حضور پیدا کردند و با هم سلفی جالبی را به ثبت رساندند. متنی که علی مسعودی در کنار این تصویر قرار داده است را بخوانید.

علی مسعودی به همراه مالک سراج و علی صالحی بر سر مزار عارف لرستانی رفتند.

علی مسعودی تصویری از خودش و دو بازیگر دیگر بر سر مزار عارف لرستانی در اینستاگرام منتشر کرد.
عارف لرستانی ۲۶ فروردین ۹۶ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

مسعودی در اینستاگرام نوشت: «سلام دوستان قسمت شد امروز به اتفاق علی صالحی عزیز و مالک سراج دوست داشتی و عادل لرستانی بامعرفت بریم سرمزار عارف جان .روحش شاد .صلوات»

عارف لرستانی (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۵۰، کرمانشاه – درگذشتهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶، تهران) بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران بود.
با مجموعهٔ جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصهٔ بازیگری گذاشت
و پس از آن در چندین مجموعهٔ دیگر ازجمله قهوه تلخ با او همکاری کرد. او روز شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ بر اثر ایست قلبی درگذشت

خبرآنلاین

علیرضا مسعودی نویسنده، بازیگر و استندآپ کمدین اهل ایران است. وی فعالیت رسمی خود در عرصهٔ نویسندگی را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه ساعت خوش در سال ۷۴ آغاز کرد[۱]؛ و به گفته خودش او یک نویسنده غریزی است. طرح اولیه فیلمنامه سریال قرار گاه مسکونی را از خاطرات واقعی خود در دوران سربازی اش الهام گرفته و نوشته است به گفته خودش در سال ۷۰ در قرارگاه عملیاتی جنوب خدمت کرده است. این قرارگاه تا نزدیک‌ترین شهر ۶۰ کیلومتر فاصله داشت و در وسط یک بیابان قرار گرفته بود. گذراندن خدمت سربازی در این محیط برای من خیلی دلچسب بود. ما می‌توانستیم هر ۴۵ روز ۲۲ روز مرخصی داشته باشیم، اما من یک بار ۱۹۵ روز در قرارگاه ماندم و به مرخصی نیامدم.او مدتی را به علت شغل پدرش در زاهدان زندگی کرده هست وخاطرات خوبی از این شهر دارد

myportal

۲۳ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی