بلند کردن خودرو توسط پلیس زن

بلند کردن خودرو توسط پلیس زن

پس از اعتراض و گستاخی یک راننده نیویورکی به پلیس زن به خاطر پارک خودرو، این پلیس ماشینش را بلند کرد و با زاویه ۴۵ درجه نگهداشت. تصاویری از این اتفاق باورنکردنی را میبینید.

مقررات پارک ماشین در نیویورک یکی از سخت ترین قوانین پارک در دنیاست.

هنگامی که پارک بان نیویورکی ۲۸ ساله -جنی روییز- به راننده یک تاکسی تذکر داد که در مکانی غیر قانونی پارک کرده،راننده با گستاخی به او پاسخ داد و از جابه جایی خودرو اش امتناع کرد.

“جنی روییز” وقت را تلف نکرد و در کمال ناباوری تاکسی را با زاویه ای ۴۵ درجه بلند کرد تا به راننده ثابت کند نباید به او بی احترامی کند.

راننده تاکسی که در این وضعیت ،درمانده به نظر می رسید با عذرخواهی از او خواست که ماشین را به حالت اولیه برگردانده تا محل را ترک کند.

بیشترین هزینه پارک خودروی کوتاه‌مدت (۲ ساعته) در دو نقطه‌ی شهر نیویورک می‌باشد. برای پارک ۲ ساعته در این نواحی باید ۶۲ دلار پرداخت کرد. به‌طور متوسط شهر نیویورک بیشترین نرخ پارک ۲ ساعته یعنی ۳۲.۹۷ دلار داشته و این میزان در شهر سیدنی برابر با ۲۸.۴۵ دلار است. حداقل نصفی از مناطق شهر سیدنی نرخ پارک ۲ ساعته ۵۱ دلاری دارند. همچنین شهر بریسبین و ملبورن استرالیا نیز در بین ۵ شهر اول گران برای پارک خودرو قرار دارند (به ترتیب متوسط ۲۱.۷۷ و ۲۱.۵۶ دلاری). بوستون با هزینه متوسط ۲۰.۸۰ دلاری در مکان بعدی قرار دارد. تنها شهرهای غیر آمریکایی و غیر استرالیایی که در بین ۱۰ شهر گران جهان از نظر هزینه پارکینگ قرار دارند لندن انگلستان (۱۶.۲۶ دلار) و توکیوی ژاپن (۱۵.۱۶ دلار) هستند.

myportal

۲۹ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی