بازگشت رابعه اسکویی به ایران دلم زیارت خواست+عکس با چادر

پس از اینکه خبر بروز اختلاف جدی میان رابعه اسکویی و شبکه جم منتشر شد ، رابعه اسکویی اعلام کرده بود که قصد دارد شبکه جم را ترک کرده و به ایران بازگردد. به گزارش پرتال دکتر سلام، رابعه اسکویی با این تصور به خارج از کشور مهاجرت کرد که رفتارهای توام با احترامی که در داخل کشور در پروژه های او صورت می گرفته است ؛ در خارج از کشور و در شبکه جم نیز همان رفتار با او خواهد شد اما چندی نگذشت که در دو راهی جدایی یا ادامه همکاری با شبکه جم قرار گرفت.

رابعه اسکویی,بازگشت رابعه اسکویی به ایران,رابعه اسکویی دلم زیارت خواست

پس از اینکه توهین هایی به وی از طرف شبکه جم صورت گرفت ؛ رابعه اسکویی بازیگر زن ایرانی تصمیم به بازگشت به ایران را گرفت و در پیج اینستاگرام رابعه اسکویی شاهد پستی جدید از او بودیم که با چادر در حرم عکس گرفته و در صفحه رسمی خود قرار داده است. در قسمت بیو پیج اینستاگرام رابعه اسکویی از شروع فعالیت صفحه به تاریخ ۲۵/۸/۱۳۹۶ خبر داده است و ذکر کرده که تنها صفحه رسمی او در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد.

رابعه اسکویی,بازگشت رابعه اسکویی به ایران,رابعه اسکویی دلم زیارت خواست

متنی که زیر عکس با چادر رابعه اسکویی پس از بازگشت به ایران نوشته شده است :

من بر گشتمایرانماومدم … اینجام ، همینجا … یه وقتایی یه چیزایی هست که گفتنش محاله، نه که نخوای بگی، نه ….. می خوای … حتی واژه هم براش داری…ولی نمی شه،به زبون میاد ولی به گوش هیچ کس نمیاد… دلتنگی،خونه،دوست،فامیل،رفیق،صدا،هوا،خاک… خاک… خاک… وطن…!
من اینجام،تهرانم… برگشتم به عشق این خاک،به عشق مردم…رفتم به خیال هوای تازه و روزای بهتر،رفتم که نباشم… که زندگی کنم…دیدم اما نمی شه… هرجا میرم باز اینجام،دلم،جونم،نفس.. نفس… نفسم اینجا بود… بی تاب بر گشتن،بی قراره بودن…. بودن با مردمم… دلم زیارت خواست،چشمی سبک کنم به چار قطره اشک پای ضریح،عطر گلاب،وقت اذان،حضرت عشق… من اینجام… برگشتم… ایرانم… همینجا.. تهران…هوامو دارن،پام رو زمینه، دوستم دارن این مردمی که عشق و روح و نفس و دلیل برگشتنم به خونه ن … یقین کردم و برگشتم…اینجام…پام رو زمینه،خونه م همینجاست،هوامو دارن…خدایا به خاطر راهی که پیش پام گذاشتی تا برگردم،آدمایی که منو درک کنن،کمک کنن اینجا باشم ازت سپاسگزارم…الهی قربونت برم… خداوند بخشنده ی مهربان… شیشه را در بغل سنگ سپردم به خودت… دستم به دعا و چشمم پره اشک… خدایا دوستت دارم…سلام ایران من….سلام مردم من … سلام زندگی … سلام …. سلام … سلام …

رابعه اسکویی,بازگشت رابعه اسکویی به ایران,رابعه اسکویی دلم زیارت خواست

به غیر از این پست، دو کلیپ کوتاه نیز در صفحه اینستاگرام رابعه اسکویی قرار گرفته است که آنها نیز التماس دعا و دوستت دارم هایی به مردم ، مسئولین و از جمله درخواست مغفرت از خداوند است . پس از ماجرای کشف حجاب رابعه اسکویی و پیوستن او به شبکه جم، حال او به ایران بازگشته است و می خواهد فعالیت های سینمایی و تلویزیونی خود را از سر بگیرد ، نظر شما چیست ؟ از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

بازگشت رابعه اسکویی به ایران

مطلب زیر که در رابطه با هنرمندان و بازیگران زن و مرد ایرانی است را از دست ندهید :

عکس بازیگران

محمد امین اکرمی

۴ بهمن ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی