رفتار توهین آمیز و بی ادبانه فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار + فیلم

رفتار توهین آمیز و بی ادبانه فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار + فیلم

حسین فراس,توهین فرماندار گلپایگان به خبرنگار,فرماندار گلپایگان

رفتار توهین آمیز و بی ادبانه فرماندار گلپایگان باعث برکناری وی شد . یک فیلم کوتاه اخیرا منتشر شده است که حکایت از رفتار توهین آمیز و بی ادبانه حسین فراست در سمت فرماندار گلپایگان به یک خبرنگار داشت . این فیلم در فضای مجازی سرو صدای زیادی به پا کرد تا آنجایی که محسن مهرعلیزاده که در سمت استاندار اصفهان می باشد در یک گفتوگو با خبرنگاران اعلام کرد : در استانداری اصفهان نشستی برای بررسی این موضوع برگزار شده است که با توجه به مسائل پیش آمده تصمیم گرفته اند حسین فراست را از سمت فرمانداری این شهرستان برکنار کنند .

لازم به ذکر است که حسین فراست از سال ۱۳۹۳ در سمت فرماندار گلپایگان منصوب شده بود . شاید این برکناری یک هشدار برای سایر مسئولان در سمت های مختلف باشد تا بیش از پیش در نحوه ارتباط خود با خبرنگاران و مردم رفتاری بهتری از خود بروز دهند. این فیلم را می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید :

|| دانلود فیلم ||

 

اولین واکنش فرماندار گلپایگان پس از برخورد با خبرنگار

رفتار توهین آمیز و بی ادبانه فرماندار گلپایگان

فرماندار گلپایگان در اولین واکنش پس از برخورد با خبرنگار گفت : سه دفعه بهش گفتم عکس نگیر چرا باید عکس بگیره! شما میتوانید لینک این فیلم که شامل مصاحبه تلفنی با وی می باشد را در زیر دانلود کنید :

|| دانلود فیلم ||

 

البته این رفتار واکنش های مختلفی را به همراه داشته است که در ادامه مشاهده خواهید کرد

واکنش وزارت کشور به رفتار فرماندار گلپایگان :

مدير كل سياسى وزارت كشور درباره برخورد نامناسب فرماندار گلپايگان با يك خبرنگار گفت: بنده اين موضوع را با استاندار اصفهان مطرح كردم تا جزئيات اين اتفاق را مورد بررسى قرار دهد و متناسب با آنچه رخ داده تصميم گيرى شود. این برخورد فرماندار با یک خبرنگار به هيچ وجه قابل قبول نيست.

حسین فراس,توهین فرماندار گلپایگان به خبرنگار,فرماندار گلپایگان

فرماندار گلپایگان، حسین فراست بخاطر توهین و رفتار ناپسند خود با خبرنگار بلافاصله از این سمت کنار گذاشته شد. محسن مهرعلیزاده نیز بخاطر توهین فرماندار گلپایگان از خبرنگار عذرخواهی کرد.

myportal

۱۱ بهمن ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی