سریال های نوروز ۹۷ / پنج مجموعه تلویزیونی در ژانرهای مختلف

سریال های نوروز ۹۷ / اسامی و زمان پخش سریال های نوروز ۹۷

سریال های نوروز 97,اسامی سریال های نوروز 97,زمان پخش سریال های نوروز 97

سریال های نوروز ۹۷ نیز معرفی شدند. در نوروز ۹۷ قرار است ۵ سریال از شبکه های یک، دو، سه و پنج پخش گردد که سریال پایتخت ۵، کلاه قرمزی ۹۷، سریال تعطیلات رویایی ، سریال هیات مدیره و سریال آرماندو می باشند. در ادامه با پرتال دکتر سلام همراه باشید تا به بررسی هر یک از این سریال ها و زمان پخش و شبکه پخش آن بپردازیم. البته هر یک از این سریال ها در پست های جداگانه به طور کامل معرفی می شوند.

سریال پایتخت ۵ مخصوص نوروز ۹۷ پخش از شبکه یک

سریال های نوروز 97,اسامی سریال های نوروز 97,زمان پخش سریال های نوروز 97

سریال پایتخت که یکی از موفق ترین سریال های نوروزی می باشد و در چهار فصل ساخته شده بود، قرار است فصل پنج آن با نام سریال پایتخت ۵ نیز بر روی آنتن شبکه یک برود. این فصل از این سریال طنز، در ابتدا برای پخش در نوروز ۹۶ در نظر گرفته شده بود که با مهیا نشدن شرایط، به عنوان سریال ویژه ماه مبارک رمضان معرفی شد؛ اما این اتفاق رخ نداد تا پایتخت ۵ که بیشتر مراحل تولید را پشت سرگذاشته بود با چیزی حدود یک سال تأخیر، به جدول پخش سریال های نوروز ۹۷ برسد.

کلاه قرمزی نوروز ۹۷ از شبکه دو

سریال های نوروز 97,اسامی سریال های نوروز 97,زمان پخش سریال های نوروز 97

معاون سیما در نشست خبری ویژه‌ برنامه‌ های نوروز ۹۶ از پخش مجموعه کلاه‌ قرمزی بعد از غیبت یک ساله خبر داده بود. خبری که نهایتاً تولید این مجموعه، به دلیل اختلافات مالی سازندگان و شبکه منتفی شد. تا به امروز خبر خاصی در این زمینه منتشر نشده و بسیار بعید است که سازندگان این مجموعه خاطره‌ انگیز وارد ساخت فصل جدیدی از این مجموعه شوند. مگر آن‌ که همان تولید سال گذشته به روی آنتن برود؛ آن هم نیازمند مذاکره جدی مدیران با سازندگان این مجموعه است. مذاکره‌ ای از جنس میلیارد تومانی!

سریال تعطیلات رویایی مخصوص نوروز ۹۷ از شبکه دو

سریال های نوروز 97,اسامی سریال های نوروز 97,زمان پخش سریال های نوروز 97

شبکه دو که اخیراً قصد کرده تغییرات مهمی در کیفیت فیلم ها و سریال های خود ایجاد کند، در فاز اول با پخش قطعی سریال تعطیلات رویایی به کارگردانی علیرضا امینی می باشد. ساخت این مجموعه از اول دی‌ ماه کلید خورده و حضور آقایان و خانم‌ ها محمدرضا شریفی‌نیا، افسانه بایگان، علی صادقی، مریم معصومی، علی اوجی و ارسلان قاسمی در آن قطعی شده است. در خلاصه داستان این سریال ۱۵ قسمتی که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده، آمده است : “تعطیلات رویایی” داستان دو برادر است که هر یک در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده‌اند و در ایام نوروز تصمیم می‌گیرند به دعوت یکی از برادرها به صورت زمینی به کیش سفر کنند و در ادامه ماجراهایی اتفاق می افتد که . . .

سریال آرماندو مخصوص نوروز ۹۷ از شبکه سه

سریال های نوروز 97,اسامی سریال های نوروز 97,زمان پخش سریال های نوروز 97

آرماندو ” دیگر سریالی است که از مدت‌ ها پیش مراحل تولید را پشت سرگذاشته بود. تصویر برداری مجموعه ۲۶ قسمتی «آرماندو» در تابستان به پایان رسید و مراحل فنی تدوین و صداگذاری نیز به سرانجام رسیده‌اند. این سریال که ابتدا قرار بود در شبکه سوم سیما روی آنتن برود، به سبک رئالیسم جادویی ساخته شده و به زندگی هنروران می‌پردازد. داستان این سریال درباره پسری به نام آرمان است که تلاش می‌کند مشکلات خانواده خود را برطرف کند؛ او در این مسیر درگیر موقعیت‌هایی می‌شود.سریال آرماندو در لیست سریال های نوروز ۹۷ تلویزیون قرار گرفته است.

سریال هیات مدیره مخصوص نوروز ۹۷ از شبکه پنج

سریال های نوروز 97,اسامی سریال های نوروز 97,زمان پخش سریال های نوروز 97

کارگردانی سریال هیات مدیره را مازیار میری و تهیه کنندگی آن را مهران رسام بر عهده دارد. لوکیشن فیلمبرداری این سریال در منطقه ۲۲ تهران می باشد. جالب است بدانید که در این سریال مجری تلوزیونی، احسان کرمی بازیگر نقش اول مرد و حدیث میرامینی بازیگر نقش اول زن آن می باشد. هیات مدیره ۳۰ قسمتی است و احتمالا در نوروز ۹۷ از شبکه ۵ تهران بر روی آنتن خواهد رفت.

سریال های نوروز ۹۷

محمد امین اکرمی

۲۰ بهمن ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی