رنگ سال ۹۷ چیست ؟ رنگ لباس سال ۹۷ / جزئیات رنگ پنتون

رنگ سال ۹۷ چیست؟ رنگ لباس سال ۹۷ / جزئیات رنگ پنتون

رنگ سال 97 چیست,رنگ سال 97,رنگ لباس سال 97

شرکت پنتون رنگ جدید سال را مشخص کرد و خانه های مد و تولیدی های لباس از این پس با رنگ سال ۹۷ لباس های خود را دیزاین و طراحی می کنند. رنگ اولترا وایلت ( Ultra Violet ) یا بنفش تیره به عنوان رنگ سال ۹۷ انتخاب شده است. اگر بخواهیم در مورد روانشناسی این رنگ توضیح دهیم باید بگوییم که رنگ بنفش، نشانگر لاکچری بودن و ثروتمندی است. همچنین این رنگ جدای از سلطنتی و فاخر بودن بر روی احساس انسان ها نیز موثر است و باعث آرامش و سبکی می شود.

رنگ بنفش باعث احساس شادی و بشاشی در انسان می شود که تحقیقات نشان داده است خانم ها علاقه بیشتری به رنگ بنفش نشان می دهند. عده ای رنگ سال و مد را مسئله بیهوده ای می دانند اما طرفداران بسیاری نیز دارد. بشخصه به عنوان نگارنده این مطلب در پرتال دکتر سلام باید بگویم که همگام بودن با عرصه مد، نشان از بروز بودن شما است و جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد.

رنگ سال 97 چیست,رنگ سال 97,رنگ لباس سال 97

معرفی رنگ سال ۱۳۹۷ و ۲۰۱۸ بنفش تیره

شرکت پنتون که به معنی تمام رنگ هاست در شهر کارلستات نیوجرسی فعالیت خودش را از سال ۲۰۰۰ شروع کرد و به دلیل تعیین غیر رسمی رنگ در هر سال شهرت جهانی دارد شرکت پنتون هر ساله با همایشی رنگ سال را انتخاب میکند.در این همایش شخصیت های مهم تجاری و طراحان مد لباس حضور دارند تا براساس رنگ سال جدید محصولات خودشان را به بازار عرضه کنند.

رنگ سال ۱۳۹۷ چه رنگی است؟

محمد امین اکرمی

۵ اسفند ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی