جزئیات بدهی آموزش و پرورش به آتیه سازان حافظ/ماجرا چیست؟

جزئیات بدهی آموزش و پرورش به آتیه سازان حافظ

جزئیات بدهی آموزش و پرورش به آتیه سازان حافظ

چند روزی است خبر مبنی بر بدهی آموزش و پرورش به شرکت آتیه سازان حافظ نقل شده است که در این باره معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش توضیحاتی را مطرح کرد. آتیه سازان حافظ شرکت طرف قرارداد برای بیمه تکمیلی فرهنگیان است و ماهیانه ۲۷ هزار تومان برای ارائه خدمات در نظر گرفته شده از فرهنگیان اخذ می گردد.

علی الهیار در این باره توضیح داد : در مقاطع زمانی تعادل بین مبلغ درمانی شرکت بیمه‌ای و تعهدات آموزش و پرورش برقرار نمی‌شود و همین عامل موجب بدهی به شرکت آتیه سازان شده است.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه به تعهداتی که در قرارداد مطرح شده پایبند هستیم، گفت: این بدهی آنطور که مسئولان شرکت آتیه سازان حافظ می‌گویند نبوده است و به زودی آن را تسویه خواهیم کرد.

الهیار درباره مبلغ بدهی که از سوی شرکت آتیه سازان حافظ ۷۰ میلیارد تومان مطرح شده است عنوان کرد: مبلغ بدهی کمتر از میزان مطرح شده است چرا که هنوز حسابرسی دقیقی در این مورد انجام نشده است تا مبلغ دقیقی اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه قرارداد جدید با بیمه آتیه‌ سازان از آبان ماه منعقد شده است یادآور شد: از آبان‌ماه تا کنون میزان بدهی کمتر از مبالغ مطرح شده است و درخواست بررسی تا کنون وجود نداشته است تا حسابرسی شفافی برای این موضوع داشته باشیم.

بدهی آموزش و پرورش به شرکت آتیه سازان حافظ

محمد امین اکرمی

۱۹ اسفند ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی