افشاگری علیشمس در مورد برنامه دورهمی و علی اوجی واکنشها

افشاگری علیشمس در مورد برنامه دورهمی و علی اوجی واکنشها

افشاگری علیشمس در مورد برنامه دورهمی و علی اوجی واکنشها

علیشمس که در لایو اینستاگرام خود ادعا کرده بود از خوانندگان برای حضور در برنامه دورهمی پول دریافت می شود و مسئول انتخاب مهمان ها نیز علی اوجی است ؛ گفت به طور مثال از حمید هیراد ۱۰۰ میلیون تومان پول گرفتند و همینطور ماکان بند!

علیشمس در ادامه گفت خواننده ای مثل مهدی جهانی را به همین خاطر دعوت نکردند و آقای مهران مدیری بی خبر از این ماجراهاست. ماکان بند نیز در استوری خود نوشت این خواننده حالت طبیعی نداشته و این حرف ها اصلا واقعیت ندارند!

واکنش ماکان بند در مورد افشاگری علیشمس علیه برنامه دورهمی و علی اوجی

باید در مورد برنامه دورهمی یه توضیحی بدیم به شما عزیزان،دعوت از ما برای حضور در برنامه پر طرفدار دورهمی اول به درخواست طرفدارا بود و در مرحله بعد  توسط جناب علی اوجی که تو کارنامشون چندین کار هنری موفق دارند. صورت گرفت بدون هیچگونه متنی یا درخواست پولی متاسفیم برای یکسری هنرنما که در حالت های غیرطبیعی… یه گوشی دستشون میگیرن و هر تهمتی به هرکسی میخوان میزنن برای جذب فالور

افشاگری علیشمس در مورد برنامه دورهمی و علی اوجی واکنشها

از حمید هیراد صد میلیون گرفته بودند از ماکان بند هم گرفتند….ولی  کسایی که پول نمی دهند براحتی از لیست حذف می کنند.مثل مهدی جهانی واشوان .مطمئنم آقای مدیری از این ماجرا ها با خبر نیستند.

تا کنون هیچ یک از وب سایت ها یا رسانه های خبری هیچ اطلاعاتی در مورد ادعاهای خواننده زیر زمینی یعنی علیشمس اعلام نکرده است.

ماجرای افشاگری علیشمس علیه علی اوجی علیشمس خواننده زیر زمینی هیچ گونه مدرکی را برای این ادعای خود ارائه نکرده است تنها موردی که علیشمس در استوری اینستاگرامش نسبت به دریافت هزینه علی اوجی از خواننده های دعوت شده به برنامه دورهمی ،اسم خواننده های دعوت شده و هزینه های دریافت شده از خواننده ها را اعلام کرده است.

افشاگری علیشمس علیه برنامه دورهمی

محمد امین اکرمی

۷ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی