اول مارکت دورهمی دانلود نسخه جدید محصولات اول مارکت چیست

اول مارکت دورهمی دانلود نسخه جدید محصولات اول مارکت چیست

اول مارکت,اول مارکت دورهمی,محصولات اول مارکت

همانطور که می دانید اول مارکت متعلق به گروه برنامه دورهمی مهران مدیری می باشد و وب سایت اول مارکت پایگاهی برای خرید کتاب یا ایبوک بوده و اپلیکیشن اول مارکت نیز برنامه های ایرانی و خارجی را گردآوری می کند.

اول مارکت برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است و هر شخصی که دارای گوشی با سیستم عامل اندروید می باشد می تواند اپلیکیشن اول مارکت را نصب کرده و از امکانات /ان استفاده کند.

اول مارکت چیست

همانطور که در بالا نیز اشاره شده، اول مارکت همانند مارکتی مانند کافه بازار است که راه طولانی در پیش دارد. در اول مارکت دسته بندی های مختلفی برای کاربران وجود دارد که به شرح زیر است :

– وجود اپلیکیشن های سرگرم کننده در حیطه سبک زندگی

– وجود اپلیکیشن های آموزشی عمومی و خصوصی

– وجود اپلیکیشن های منسبتی مانند کنفرانس ها

– وجود اپلیکیشن های برند سازی شده

– وجود اپلیکیشن های شخصی سازی شده

برخی دیگر از ویژگی های اپلیکیشن اول مارکت

– در اختیار بودن بیش از هزارن برنامه ایرانی و حتی خارجی

– قابلیت دانلود مستقیم با این اپلیکشین بر روی گوشی

– سرعت فوق العاده برنامه ها جهت اجرا

– دسترسی راحت و بدون دردسر به برنامه ها

– قسمت بندی های عالی در بخش های گوناگون اپلکیشن

فروشگاه اول مارکت و محصولات اول مارکت

گفتنی است که این اپلیکیشن حامی مالی برنامه جذاب دورهمی با اجرای مهران مدیری است. ویژگی های منحصر بفرد دیگری را می توان به این اپلیکیشن اختصاص داد، آن هم این که برای کسب اعتبار ۱۰۰ هزار تومانی توسط اپلیکیشن اول مارکت می بایست عدد ۱ را به ۳۰۸۰ ارسال کنید و پس از تایید جهت عضویت در این سرویس روزانه مبلغ ۴۰۰ تومان به صورتحساب قبض موبایل تان اضافه خواهد شد.

اول مارکت,اول مارکت دورهمی,محصولات اول مارکت

پس از ارسال عدد ۱ به ۳۰۸۰ و نصب اپلیکیشن اول مارکت حساب تان در این اپلیکیشن ۱۰۰ هزار تومان شارژ می شود که می توانید برای خرید برنامه های مورد نیاز تان اقدام کنید. همچنین در قرعه کشی یک دستگاه BMW در هر ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برگذار خواهد شد، شرکت داده می شوید.

قرعه کشی اول مارکت

اگر قصد دارید که سرویس اول مارکت را غیر فعال کنید می توانید عبارت “خاموش” و یا “off” را به شماره پیامک ۳۰۸۰ ارسال کنید. البته دقت کنید اگر تا قبل از قرعه کشی این کار را انجام دهید، کد قرعه کشی شما سوخت خواهد شد.

دیده شده است که کاربرانی پس از اسال عدد ۱ به ۳۰۸۰ و کسر ۱۰ هزار تومن از حساب شان، کد قرعه کشی به آنها ارسال نشده است. اگر برای هر یک از شما عزیزان نیز این مشکل پیش آمده است می توانید با پشتیبانی اول مارکت به شماره ۰۲۱۸۳۸۸۲۹۲۹ تماس بگیرید تا مشکل تان حل شود. همچنین می توانید برای اطلاع از کد قرعه کشی عدد ۸ را به ۳۰۸۰ پیامک کنید تا کد قرعه کشی دوباره برایتان ارسال شود.

اول مارکت قرعه کشی

محمد امین اکرمی

۱۳ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی