اپلیکیشن میموجی Memoji ساخت استیکر و گیف با سر خودت

اپلیکیشن میموجی Memoji ساخت استیکر و گیف با سر خودت

میموجی,ساخت استیکر با عکس شخصی,ساخت استیکر با سر خودت

یکی از اپلیکیشن هایی که اخیراً مورد توجه بسیاری از کاربران تلگرامی قرار گرفته است، اپلیکیشن میموجی است که از طریق آن کاربران می توانند با عکس شخصی خودشان استیکر و گیف درست کنند. اپلیکیشن Memoji (میموجی) قابلیت ساخت استیکر و گیف (GIF) را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

نحوه ساخت استیکر و گیف در اپلیکیشن میموجی

پس از اجرای برنامه Memoji (میموجی) از شما خواسته می‌شود تا تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید و خط برش را دور صورت خود قرار دهید. پس از آن به صفحه اصلی برنامه و بخش استیکر منتقل می‌شوید. در این بخش به پکیج‌های متنوع برنامه میموجی (Memoji) دسترسی خواهید داشت.

در میموجی ابتدا یک بسته رایگان برای ساخت استیکر در اختیار شما قرار می گیرد تا با نحوه کارکرد برنامه آشنا شده و یک بار تجربه ساخت استیکر با عکس شخصی خود را لمس کنید.پس از آن باید از طریق پرداخت درون برنامه ای مبلغی را پرداخت کرده تا دسترسی برای ساخت استیکر و گیف تلگرام برای شما آزاد شود.

میموجی,ساخت استیکر با عکس شخصی,ساخت استیکر با سر خودت

با مراجعه به بخش گیف (GIF) امکان دسترسی به گیف‌های پرطرفدار خارجی و ایرانی و همچنین گیف‌های اختصاصی برنامه Memoji (میموجی) فراهم آمده است. با لمس هر یک از گیف‌ها جزییات آن‌ها نمایان خواهد شد و می‌توانید نسبت به خرید گیف (GIF) و ارسال آن در تلگرام اقدام نمایید. برنامه مذکور قابلیت ذخیره گیف (GIF) به صورت ویدیو را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. در نهایت در بخش خریدها به گیف‌ها و استیکرهای خریداری شده خود دسترسی خواهید داشت

دانلود اپلیکیشن میموجی

جهت دانلود برنامه میموجی از طریق مارکت کافه بازار اقدام کرده و آن را برای اندروید دانلود کنید. کافی است در مارکت کافه بازار ” میموجی ” را جستجو نمایید.

ساخت استیکر با عکس شخصی

محمد امین اکرمی

۲۲ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی