چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟ راه های عملی و واقعی که نمی دانید

چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟

چگونه در اینستاگرام معروف شویم,راه های معروف شدن در اینستاگرام,راه های مشهور شدن در اینستاگرام

اینستاگرام در فضای مجازی برای خودش قلمروی پادشاهی است که هزاران کینگ و کویین دارد که معروف هستند و بسیاری از کاربران آنها را دنبال می کنند. اگر شما هم می خواهید در اینستاگرام معروف شوید و نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید با پرتال دکترسلام همراه باشید.

اما در حقیقت چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟ راه های معروف شدن در اینستاگرام چه هستند ؟ قبل از اینکه نکات مهم برای افزایش فالوور و دنبال کننده را خدمت شما دوستان عرض کنم، حتما و حتما برای معروف شدن و دیده شدن باید در روز حداقل ۳ تا ۵ پست ارسال کنید.

اولین قدم: برای محبوب کردن صفحه اینستاگرام رفتن سراغ اکانت تان است. شما باید برای صفحه اینستاگرام خود یک نام ساده انتخاب کنید که در صورت جست و جو به راحتی پدا شود. در قسمت درباره بهتر است توضیح کوتاهی بدهید.

نکته : از عکس دیگران استفاده نکنید. اگر این کار را می کندی حتما آنها را تگ کنید تا اعتماد مخاطبان را بدست آورید.

دومین قدم: استفاده از یک عکس هنری برای عکس پروفایل است. ضمنا از گذاشتن اشیا برای عکس پروفایل به شدت پرهیز کنید، زیرا باعث می شود کاربران به شما اعتماد نکنند. همچنین بهتر است در مورد نوشتن علایق شخصی خود در اینستاگرام تردید نکنید، زیرا این کار باعث می شود کاربران بدانند با چه کسی طرف هستند.

سومین قدم: انتخاب یک دسته بندی موضوعی برای عکس های تان است. اشکالی ندارد که خارج از این دسته بندی هم عکس های مختلفی بگذارید اما داشتن موضوع واحد کمک می کند دیگر کاربران بدانند با چه صفحه ای رو به رو هستند. طبقه بندی موضوعی از قبیل ورزش، آشپزی، کتاب، رنگ، لباس، طبیعت و غیره کمک می کند عکس های شما بهتر دیده شود.

نکته : بهترین راه معروف شدن در اینستاگرام این است که فعالیت مداوم داشته باشید تا مداوم دیده شوید.

چهارمین قدم: قبل از گذاشتن عکس ها بهتر است نحوه استفاده از ابزارک های اینستاگرام را به خوبی بشناسید. یک کاربر محبوب در صفحه اینستاگرام کسی است که کار با فیلترهای عکس این شبکه اجتماعی را به خوبی فرا گرفته همچنین می توانید برای انعکاس بهتر تصویرتان از نرم افزارهای دستکاری عکس دیگر هم استفاده کنید.

چگونه در اینستاگرام معروف شویم,راه های معروف شدن در اینستاگرام,راه های مشهور شدن در اینستاگرام

پنجمین قدم: دقت کنید که تعداد اشتراک عکس در اینستاگرام اهمیت دارد، البته شما نباید روزی ۱۰۰۰ عکس منتشر کنید، ولی باید در هر هفته حداقل سه عکس در صفحه خود بگذارید تا به عنوان کاربرفعال شناخته شوید.

نکته : عکس های باکیفیت بگذارید.

ششمین قدم: در مورد عکس تا یک خط توضیح بنویسید؛ قرار نیست در آن یک خط خیلی رسمی باشید و از سوی دیگر قرار نیست بی ادب باشید! بهتر است یک جمله نیمه رسمی را که به جذب مخاطب کمک می کند انتخاب کنید و انتشار دهید.

هفتمین قدم: می توانید صفحه اینستاگرام خود را به دیگر شبکه های اجتماعی متصل کنید و دوستان بیشتری برای خود دست و پا کنید از سویدیگر باید در صفحه اینستاگرام فعال باشید. اگر عکس های دیگران را لایک نکنید، آنها هم ممکن است مقابله به مثل کنند! پس بهتر است تعداد فهرست صفحه های محبوب تان را افزایش دهید. همچنین می توانید از دفتر تلفن گوشی برای افزایش تعداد دنبال کننده های صفحه خود استفاده کنید.

هشتمین قدم: از هشتگ استفاده کنید. از مزایای به کار بردن هشتگ در صفحه اینستاگرام هرچقدر که بگوییم باز هم کم است. زیرا این راهکار ساده کمک می کند عکس های شما بیشتر دیده شود. بهتر است در مورد موضوع عکس تان از هشتگ های مرتبط استفاده کنید. همچنین استفاده از هشتگ های محبوب هم به شدت توصیه می شود. مانند instagood.#picoftheday.#likeitup#

راه های معروف شدن در اینستاگرام

محمد امین اکرمی

۲۲ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی