بررسی اپلیکیشن پولیک کسب درآمد از تماشای تبلیغات/دروغ یا حقیقت؟

بررسی اپلیکیشن پولیک کسب درآمد از تماشای تبلیغات

اپلیکیشن پولیک,بررسی اپلیکیشن پولیک,دانلود اپلیکیشن پولیک

اپلیکیشن پولیک که هزینه زیادی جهت تبلیغات رسانه ای خرج کرده است، در واقع یک اپلیکیشن کسب درآمد است که از طریق آن کاربران می توانند به کسب درآمد از طریق تماشای تبلیغات بپردازند و با معرفی کاربر به اپلیکیشن نیز کسب درآمد دیگری داشته باشند. در ادامه همراه باشید تا بررسی اپلیکیشن پولیک را تخصصی تر انجام دهیم.

اما پیش از هر چیز پولیک به فکر جیب خودش است ؛ در ابتدای ورود و ساخت حساب کاربری شما باید مبلغ ۳۹٫۹۰۰ تومان به عنوان حق عضویت سالانه را پرداخت کنید. پس از آن به تماشای تبلیغات بنشینید و مبلغ اندکی از تماشای هر تبلیغ دریافت کنید.

بررسی اپلیکیشن پولیک | پولیک چقدر معتبر است ؟

آنطور که کاربران گفته اند، پولیک تبلیغات زیادی برای نمایش دارد اما مبلغ پرداختی برای تماشای تبلیغ می پردازد ؛ به گونه ای که اصلا صرف نمی کند. البته شایان ذکر است که همواره مبلغ ۱۰ هزار تومان به دلیل آنچه “فعال بودن حساب کاربری” عنوان شده، در کیف پول باقی می‌ماند. درآمد حاصل اعضای پولیک به عنوان اعتبار در کیف پول وجود دارد و آنطور که در بخش قوانین آمده است، “می‌تواند به صورت آنلاین توسط خود کاربر به یک یا چند شناسایی واریز و منتقل گردد.”

اپلیکیشن پولیک,بررسی اپلیکیشن پولیک,دانلود اپلیکیشن پولیک

اما نکته مثبتی که شما را به خود جذب می کند، آنطور که در وب‌سایت رسمی این برنامه آمده است با فعالسازی آن می‌توان ضمن کسب درآمد از مزایایی خاص مانند یک‌سال بیمه حوادث و هزینه‌های غرامت و پزشکی به میزان ۱۰ میلیون تومان بهره‌مند شد.

کار با اپلیکیشن وابسته به زمان و مکان نیست و می‌توان هر جا و در هر زمان از آن استفاده کرد. سازندگان آن ادعا می کنند که هر فرد می‌تواند با استفاده از این برنامه هزینه‌های جاری خود را تامین کند؛ آنها می‌گویند “پولیک درآمد ماهانه شما را تضمین می‌کند.”

نحوه دانلود اپلیکیشن پولیک و کسب درآمد از آن

جهت دانلود پولیک می توانید با مراجعه به گوگل پلی نسخه اندروید و یا مارکت ایرانی سیب اپ برای دانلود نسخه ios دریافت کنید. پس از نصب اپلیکیشن، در ابتدا با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که از شما، شماره تلفن همراه و تایید قوانین کار با اپلیکیشن را درخواست می‌کند.

اپلیکیشن پولیک,بررسی اپلیکیشن پولیک,دانلود اپلیکیشن پولیک

در خصوص شیوه کسب درآمد در اپ پولیک باید اشاره کنیم که درآمد حاصل از مشاهده و بازکردن تبلیغات به صورت ماهیانه و در فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین، به کیف پول واریز می‌شود. به علاوه درآمد حاصل از به اشتراک گذاری اپلیکیشن (App Sharing) تنها بعد از نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن توسط فرد دعوت شده به اعتبار کیف پول افزوده می‌شود.

بیمه حوادث رایگان برای کاربران پولیک

هر کاربر عضو، پس از پرداخت حق عضویت سالانه و تکمیل فرآیند ثبت نام، یک بیمه حوادث با تعهد بیش از ۲۰ میلیون تومان به صورت رایگان دریافت می‌کند. ارزش ریالی این بیمه که متعلق به شرکت بیمه رازی است، بیش از ۸۰ هزار تومان است.

سوالات متداول درباره پولیک Poulik

پولیک چیه؟ برنامه پولیک یک اپ کاربردیه کسب درآمد اینترنتیه که تو محیط کاربری آسون به شما کمک می‌کنه تا بتونید درآمد کسب کنید و از خدمات دیگه‌ای مثل بیمه و فروشگاه مجازی و باشگاه استفاده کنید.

دسترسی به پولیک چطوریه؟ تو سایت Poulik.com و کانال تلگرامی poulikapp@ میتونید پولیک رو دانلود کنید.

چطور میشه با پولیک کسب درآمد کرد؟ تو هر بخش از برنامه پولیک، راهنمای کسب درآمد نوشته شده و داخل کانال تلگرام هم جزوه درآمد زایی، جهت استفاده کاربران وجود داره.

سوالات خودمون رو تو مواقع لازم چطور بپرسیم؟ آیدی poulikapp1@ تو تلگرام بصورت شبانه روزی جوابگوی سوالات و مشکلات شماست.

با وجود تمامی مطالب بالا، اپلیکیشن پولیک چندان اپ محبوبی نزد مردم نیست و در مدت زمان کوتاهی که در این عرصه فعالیت می کند، نتوانسته است اعتماد و رضایت مردم را جلب کند. شاید سازندگان این برنامه باید بیشتر تلاش کنند و امکانات بیشتری جهت کسب درآمد در اختیار کاربران خود قرار دهند. مطمئناً در این صورت کاربران اعلام خواهند کرد و رضایت پس از مدتی افزایش پیدا خواهد کرد.

اپلیکیشن پولیک

محمد امین اکرمی

۲۶ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی