دانلود اپلیکیشن بیانک تبدیل گفتار به نوشتار با پرداخت درون برنامه ای

دانلود اپلیکیشن بیانک تبدیل گفتار به نوشتار با پرداخت درون برنامه ای

اپلیکیشن بیانک,دانلود اپلیکیشن بیانک,بیانک

چند مدتی است تبلیغات تلویزیونی در مورد اپلیکیشنی صورت می گیرد که به صورت هوشمند، گفتار را به نوشتار فارسی تبدیل می کند و از متن آن می توان به راحتی در هر جایی که مورد نیاز است، استفاده کرد. به طور مثال شما در بیانک صحبت خود را ضبط کرده و پس از تبدیل آن به نوشتار، می توانید از آن در تلگرام خود استفاده کنید.

در این مطلب در پرتال دکتر سلام به بررسی اپلیکیشن بیانک می پردازیم. پس با خیال راحت یک فنجان قهوه برای خود آماده کنید و در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی اپلیکیشن بیانک ” تایپ بدون نیاز به نوشتن “

قبل از هر چیز باید بگوییم هر ۱۵ روز سه کارت هدیه ۳۰۰٫۰۰۰ تومانی برای افرادی که حساب کاربری ۳ ماهه تا ۱۲ ماهه را خریداری کنند، قرعه کشی انجام می شود.

بیانک یک نرم افزار ساده و کاربردی است که تبدیل گفتار به نوشتار را در امور روزمره و عادی مثل چت کردن در برنامه هایی از قبیل تلگرام، اینستاگرام و واتس آپ و … و همچنین به اشتراک گذاری و ارسال متن در امورات حرفه ای و اداری در برنامه های مربوطه را برای شما انجام میدهد.

همچنین بیانک یک نرم افزار استارت آپی فارسی است که توسط تیمی از جوانان متخصص در زمینه های مختلف، پس از نیاز سنجی نیاز های استفاده کنندگان از تلفن های همراه هوشمند در تمام رده های سنی، طراحی و تولید شده، که با رابط کاربری زیبا و ساده و هزینه بسیار ناچیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. قابل ذکر است این برنامه برای اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا و برای iOS 8 به بالا قابل استفاده می باشد.

اپلیکیشن بیانک,دانلود اپلیکیشن بیانک,بیانک

نحوه دانلود اپلیکیشن بیانک Bayaanak

هم اکنون بیانک را برای سیستم عامل اندروید و ios می توانید دانلود کنید. نسخه مورد نیاز برای اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر و در سیستم عامل IOS از نسخه ios 8 و بالاتر استفاده کنید.

جهت دانلود بیانک می توانید از طریق وب سایت اصلی این برنامه و یا مارکت سیب اپ با جستجوی کلمه ” بیانک ” به راحتی دانلود کنید. این برنامه از حجم کمی نیز برخوردار است ودر نسخه جدید ۸٫۵۳ مگابایت بیشتر حجم ندارد.

بررسی بیانک « تبدیل گفتار به نوشتار با زبان فارسی »

در ابتدا پس از نصب این اپلیکیشن، در صفحه ی نخست این اپلیکیشن به شما گفته می شود که “جهت استفاده از نرم افزار بیانک یکی از پکیج‌های زیر را انتخاب کنید.” و سه گزینه را پیش روی شما قرار خواهد داد؛ اشتراک سه ماهه، شش ماهه و دوازده ماهه.

در پایین صفحه نیز یک متن قرار گرفته است که با کلیک بر روی آن می توانید اگر قبلا اشتراک این اپلیکیشن را خریداری نموده اید با وارد کردن اطلاعات اشتراک خود وارد اپلیکیشن شوید.

اپلیکیشن بیانک,دانلود اپلیکیشن بیانک,بیانک

هزینه ی هر کدارم از پکیج های بیانک به شرح زیر می باشد:

“اشتراک ۱۲ ماهه” ۱۸ هزار تومان (معادل ماهی ۱۵۰۰ تومان یا روزی ۵۰ تومان)
“اشتراک ۶ ماهه” ۱۲ هزار تومان (معادل ماهی ۲ هزار تومان یا روزی ۶۶.۶ تومان)
“اشتراک ۳ ماهه” ۹ هزار تومان (معادل ماهی ۳ هزار تومان یا روزی ۱۰۰ تومان)

اما اگر کمی دقت کنیم و بخواهیم ایرادی بر این اپلیکیشن بگیریم باید بگوییم که یکی از ایرادات بزرگ بیانک این است که همانند برخی دیگر از اپلیکیشن های پولی به این موضوع فکر نکرده است که باید یک دوره ی آزمایشی برای کاربران قرار دهد تا بتوانند یکبار به صورت آزمایشی این اپلیکیشن را استفاده نمایند و در صورتی که از ویژگی های آن راضی بودند اقدام به خرید نسخه ی دائمی آن نمایند.

اگر شما نیز یکی از استفاده کنندگان اپلیکیشن بیانکBayaanak ) هستید ، لطفا تجربه استفاده و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیانک

محمد امین اکرمی

۲۶ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی