جزئیات دومین رابطه جنسی ترامپ با باربارا مور به مدت شش ماه

جزئیات دومین رابطه جنسی ترامپ با باربارا مور به مدت شش ماه

جزئیات دومین رابطه جنسی ترامپ با باربارا مور به مدت شش ماه

پس از استورمی دنیلز، حال یک هنرپیشه فیلم های مستهجن دیگر نیز رابطه نامشروع خود با ترامپ را افشا کرده است. باربارا مور از رابطه شش ماهه خود با دونالد ترامپ گفت و این مسئله به زمانی باز میگشت که همسر دوم ترامپ باردار بود.

به نقل از دیلی‌میل، یک هنرپیشه پیشین فیلم‌های مستهجن می‌گوید که دونالد ترامپ در سال ۱۹۹۳ هنگامی که همسر دومش – مارلا مپلس – باردار بود، به وی خیانت کرده و با وی طی مدت شش ماه رابطه داشته است.

این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن به نام باربارا مور که هم‌اکنون ۴۹ ساله است، در سال ۱۹۹۳ با ترامپ دیدار کرد، آن هم در شرایطی که به تازگی وارد صنعت هرزه‌نگاری شده بود.

باربارا مور می‌گوید که در آن زمان ترامپ واقعا وی را دوست می‌داشت و یک فرد «جتلمن» واقعی بوده است. در آن دوران، باربارا مور اوقات زیادی را در تفرجگاه «مار-اَ-لاگو» و «برج ترامپ»، با دونالد ترامپ می‌گذارند.

این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن همچنین تصاویر متعددی را در اختیار دیلی‌میل قرار داده است که ثابت می‌کند وی مدت‌های مدیدی را در تفرجگاه مار-اَ-لاگو به سر برده است.

وی می‌گوید در آن سال از ماه مارس تا سپتامبر، به مدت حدود ۶ ماه، با ترامپ رابطه داشته است.

باربار مور زمانی به کانون توجه رسانه‌های آمریکایی تبدیل شد که نام وی در اسناد حقوقی ارائه شده از سوی یک هنرپیشه فیلم‌های مستهجن دیگر علیه شرکت «آمریکن مدیا اینک» به دادگاهی در آمریکا افشا شد.

کاخ سفید حاضر نشد در این باره واکنشی نشان دهد، اما یک منبع مطلع از ماجرا به دیلی‌میل گفت که ترامپ می‌گوید این ماجرا تنها یک سری اتهامات ساختگی دیگر است.

رابطه نامشروع ترامپ با باربارا مور

محمد امین اکرمی

۲۸ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی