علت مرگ دی جی آویچی به طور ناگهانی در عمان AVICII

علت مرگ دی جی آویچی به طور ناگهانی در عمان AVICII

علت مرگ دی جی آویچی,مرگ دی جی آویچی,آویچی

آویچی که یکی از بهترین دی جی های دنیا و ستاره موسیقی دنس بود، در سن ۲۸ سالگی در عمان درگذشت. اما جالب اینجاست که علت مرگ آویچی به طور رسمی اعلام نشده و نخواهد شد. نام واقعی دیجی آویچی، تیم برگلینگ بوده است.

آویچی ( AVICCI ) در صنعت موسیقی یکی از بهترین ها بوده و حتی نگارنده نیز طرفدار وی بوده است. این دی جی در سال ۲۰۱۶ به خاطر اوضاع نامناسب جسمی مجبور شد از برگزاری اجراهای زنده منصرف شود. در سال ۲۰۱۴ آپاندیس و کیسه صفرای او برداشته شدند. آویچی به خاطر سابقه مصرف بالای الکل، پانکراتیت حاد (التهاب پانکراس) داشت.

علت مرگ دی جی آویچی,مرگ دی جی آویچی,آویچی

تحقیقات بیشتر نشان می دهد که دلیل مرگ او جنایی نبوده است. هواداران آویچی روز شنبه در استکهلم جمع شدند تا به این ابر ستاره ۲۸ ساله سوئدی دنیای موسیقی ادای احترام کنند.

«آویچی» یکی از مشهورترین دی جی های دنیا بود که توانسته بود نامش را در عرصه موسیقی الکترونیک ثبت کند. او با هنرمندان بزرگی چون «مدونا» و «کریس مارتین» همکاری کرده بود.

به رغم اینکه برنامه های او از محبوبیت خارق العاده ای برخوردار بود و موسیقی پرانرژی او در کلوپ های مشهور دنیا پخش می شد، زندگی شخصی اش با ناملایماتی همراه بود.

این دی جی مشهور دو سال پیش گفت می خواهد مدتی استراحت کند و دلیل این تصمیم را خستگی، استرس و بیماری عنوان کرده بود. او در کل بیش از ۸۰۰ برنامه اجرا کرد و به گفته خودش این سبک زندگی، باعث ایجاد تنش و اضطراب در او شده بود.

بیوگرافی آویچی

علت مرگ دی جی آویچی,مرگ دی جی آویچی,آویچی

تیم برگلینگ ۸ سپتامبر ۱۹۸۹ ( ۲۸ ساله) در استکهلم سوئد به دنیا آمد. او بیشتر با نام هنری «آویچی» (AVICII) شناخته می‌شد، یک موسیقیدان، دی‌جی، ریمیکس‌کننده و تهیه‌کننده موسیقی بود.

برگلینگ در جایگاه سوم مجله دی‌جی قرار گرفت و دو بار هم نامزد دریافت جایزه گرمی شد، نخستین بار در سال ۲۰۱۲ برای آهنگ “Sunshine” که با «دیوید گتا» کار کرده بود و بار بعدی برای آهنگ “Levels” در سال ۲۰۱۳. نخستین ترانه او به نام “Seek Bromance” موفق شد در چندین کشور جهان به جمع ۲۰ ترانه برتر راه یابد.

برگلینگ به نواختن چند ساز مسلط بود. از او دو آلبوم به یادگار مانده است: True (حقیقت) و Stories (داستان‌ها)

واکنش هنرمندان خارجی به مرگ آویچی

علت مرگ دی جی آویچی,مرگ دی جی آویچی,آویچی

با اعلام خبر مرگ دی‌جی آویچی بسیاری از ستارگان موسیقی به او ادای احترام کرده‌اند. موسیقی دانهای سرشناس در سراسر دنیا از جمله «مدونا»، «لیم پین» و «زد» از طریق شبکه های اجتماعی به وی ادای احترام کرده و یادش را گرامی داشتند.

دیوید گتا که سابقه همکاری با وی را داشت گفت جهان یک موسیقی‌دان خلاق را از دست داد. مدونا هم که با آویچی همکاری کرده از مرگ او ابراز تاسف کرده است.

مرگ آویچی

محمد امین اکرمی

۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی