آیا محمد صلاح در فینال روزه می گیرد؟

محمد صلاح بازیکن تیم ملی مصر و باشگاه لیورپول می باشد. صلاح بازیکن مسلمان این تیم در فینال امروز بین رئال مادرید و لیورپول هم روزه خواهد بود؟ وی تصمیم دارد امروز روزه دار به زمین برای فینال بیاید.  آقای پونس در این باره گفته: «در اردوی‌مان در ماربیای اسپانیا، متخصص تغذیه تیم برنامه خاصی برای صلاح مشخص کرد.»

محمد صلاح

محمد صلاح در پست‌های هافبک هجومی و حمله و وینگر راست بازی می‌کند. صلاح سابقه ۵۷ بازی و ۳۳ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.

روبن پونس، فیزیوتراپ اسپانیایی باشگاه لیورپول، مسئول زیر نظر داشتن شرایط محمد صلاح در این باشگاه انگلیسی است. او روز به روز عملکرد این بازیکن مصری را زیر ذره‌بین دارد و خیلی خوب می‌داند او می‌تواند چه کارهایی در بازی فینال امشب کیف انجام دهد.
در روزها و هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه آیا محمد صلاح می‌تواند در بازی فینال که در ماه رمضان برگزار می‌شود، در اوج باشد یا خیر. البته او تنها بازیکن مسلمان حاضر در این فینال نیست و امره جان، مانه و اشرف هم شرایط مشابهی دارند (کریم بن‌زما روزه نمی‌گیرد). آقای پونس در این باره گفته: «در اردوی‌مان در ماربیای اسپانیا، متخصص تغذیه تیم برنامه خاصی برای صلاح مشخص کرد.»
طبق گفته منابع نزدیک به صلاح روزه گرفتن تأثیری در عملکرد او در زمین چمن حتی در روز بازی فینال مقابل رئال نخواهد داشت. به علاوه طبق شنیده‌ها اعضای خانواده صلاح قبل از بازی‌های مهم، سه گوساله را برای موفقیت این پسر مصری قربانی می‌کنند.
خسوس مونیوس، متخصص تغذیه هم در این رابطه گفته: «با وجودی که بازیکنان حس می‌کنند از نظر درونی تمیزتر هستند ولی شرایط‌شان برای فعالیت‌های فیزیکی ضعیف‌تر است.» و در مورد صلاح هم گفت: «اگر او تمام ماه رمضان را روزه بگیرد، عملکردش افت خواهد کرد و رساندن توپ‌ها در یک بازی سطح بالا به دروازه حریف برایش سخت‌تر خواهد شد.»

myportal

۵ خرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی