آخرین وضعیت امیر کربلایی زاده در تصادف با اتوبوس/حال او چطور است

آخرین وضعیت امیر کربلایی زاده در تصادف با اتوبوس

آخرین وضعیت امیر کربلایی زاده در تصادف با اتوبوس

در سحرگاه بیست و یکم ماه مبارک رمضان، در حالی که امیر کربلایی زاده با خودروی شخصی اش به سمت منزل برمیگشت، با اتوبوس تصادف کرده و راهی بیمارستان شد. امیر کربلایی زاده از ناحیه لگن آسیب جدی دیده و در بیمارستان آتیه بستری است.

برنامه کوچه بهار هر شب ساعت ۳ بامداد بر روی آنتن شبکه امید می رود و مجری گری این برنامه را امیر کربلایی زاده برعهده دارد که پس از تصادف وی، این برنامه طی چند روز آتی با مجری دیگری ادامه خواهد داشت.

برنامه «کوچه بهار» در این روزهای پایانی با یک مجری به کار خودش ادامه می‌دهد و تمام دست‌اندرکاران این برنامه و اهالی رسانه برای این کمدین محبوب و هنرمند ارزشمند، آرزوی صحت و سلامتی دارد.

لازم به ذکر است امیر کربلایی‌‌زاده را شاید خیلی‌ها اولین‌بار بر روی صحنه استندآپ کمدی “خندوانه” یا در سریال قرعه و معمای‌شاه، اما هنرمندان تئاتری او را بارها و بارها در صحنه‌های نمایش دیده‌اند. او در سال‌های ۷۸ و ۷۹ برنده دیپلم افتخار بازیگری اول در جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی مراکز عالی سراسر کشور شد. کربلایی‌زاده در سال ۷۷ با حضور در نمایش ” تلخ بازی قمر در عقرب ” به کارگردانی شهره لرستانی وارد مجموعه تئاتر شهر شد و درسال ۱۳۹۱ با حضور در فیلم روز روشن حسین شهابی به سینمای ایران معرفی شد.

جزئیات تصادف امیر کربلایی زاده با اتوبوس

محمد امین اکرمی

۱۸ خرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی