آتش سوزی در پاساژ خیابان امیر کبیر + جزئیات تعداد مصدومان آتش نشانی

آتش سوزی در پاساژ خیابان امیر کبیر

آتش سوزی در پاساژ خیابان امیر کبیر + جزئیات تعداد مصدومان آتش نشانی

وقوع آتش سوزی در خیابان امیر کبیر و مصدوم شدن چند تن از آتش نشانان پس از وقوع آتش سوزی های متعدد در شهر های مختلف از جمله تهران، این بار در یک پاساژ قدیمی در خیابان امیر کبیر رخ داد. این آتش سوزی در ساعت ۲۱:۳۰ اطلاع رسانی شده و سه نفر از آتش نشانان دچار دود گرفتگی شدند که بلافاصله درمان از طریق نیروهای امدادی صورت گرفت.

آتش‌نشانان که پس از دو دقیقه خود را به محل رسانده بودند عملیات را در این پاساژ آغاز کردند. محل آتش‌سوزی پاساژ دو طبقه‌ای بود که در طبقه بالای آن نزدیک به ۱۰ انبار قدیمی با حجم زیادی اجناس قابل اشتعال که به صورت ناایمن قرار داشتند پر شده بود. همچنین طبقه همکف آن نیز با کاربری لوازم خودرو مورد استفاده قرار می‌گرفت.

حجم زیادی از آتش شعله‌ور بود و به سقف‌های شیروانی سرایت کرده بود. آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و عملیات در ضلع جنوبی به دشواری انجام می‌شود و کار را مشکل کرده است. در حال حاضر همچنان عملیات ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین اظهار کرد: در مجاورت این پاساژ هتلی بود که حدود ۲۵ مسافر در آن اقامت کرده بودند. در اولین اقدام، این افراد صحیح و سالم از ساختمان خارج شدند و تا این لحظه مصدومیت خاصی رخ نداده است.

بنابرگفته شاهدان عینی ماجرا، حضور به موقع نیروهای اورژانس ۱۱۵ باعث نجات مصدومین زیادی از خطر دود گرفتگی و خفگی شده است. تیم های اورژانس تا پایان عملیات اطفا ونجات در محل مستقر خواهند بود.

جزئیات آتش سوزی پاساژ در خیابان امیرکبیر

محمد امین اکرمی

۳۰ خرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی