بازی ایران پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸+ آمار و خلاصه بازی

بازی ایران و پرتغال از ساعت ۲۲:۳۰ روز دوشنبه در سارانسک ورزشگاه موردویا برگزار میشود. بازی ایران پرتغال در گروه B دز شرایطی برگزار می‌شود که سه تیم ایران،اسپانیا و پرتغال شانس صعود به مرحله بعد را دارند. و در بازی این بازی تیم ملی ما درصورت شکست پرتغال میتواند بدون هیچ اما و اگری به مرحله بعد صعود کند. تیم ایران که در بازی گذشته به عملکرد تیم داوری اعتراض داشتند امیدوارند در این بازی از تیم داوری بهتری استفاده شود. یکی از مهم ترین برنامه های ایران در این بازی مهار رونالدو بهترین بازیکن جهان خواهد بود.

قبل از بازی ایران پرتغال در ذهن مربیان این دو تیم چه می‌گذرد؟

قبل از این بازی مربیان هر دو تیم با مطبوعات صحبت هایی کردند سانتوس سرمربی پرتغال گفت:در بازی ایران پرتغال مجبوریم فشرده و دفاعی بازی کنیم؛ پرتغال صرفا به رونالدو وابسته نیست.

بازی ایران پرتغال

کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگاران پرتغالی پس از انتقاد از عمل کرد تیم داروری بازی ایران اسپانیا در جواب سوال چگونه رونالدو را کنترل خواهید کرد گفت: از من درباره برنامه مهار رونالدو می پرسید؟ (باخنده میگوید)شاید جادویی ترین روش این باشدفرناندو سانتوس به رونالدو بازی ندهد،(باز با خنده) البته بعید میدانم چنین ریسکی بکند. احتمالا قسمت جذاب بازی ایران پرتغال رویارویی بازیکنان سوپر جگنده و سوپر فداکار تیم ایران مقابل رونالدوی سوپر بازیکن باشد.

بازی ایران در جام جهانی 2018

بازی ایران پرتغال را کجا ببینیم؟

خب واسه این سوال اولین گزینه اینه که بشینیم خونه ببینم اما گزینه های دیگه ای وجود داره که سینما ها و پارک ها جزو اونا هستن اما اینبار قول مساعد داده شده که این بازی رو درورزشگاه آزادی بدون هیچ مشکلی میشه دید.

بازی ایران پرتغال ورزشگاه آزادی

تیم داوری بازی ایران پرتغال

خبر هایی مبنی بر اینکه اولین داور زن تاریخ جام جهانی قرار است در تیم داوری بازی ایران پرتغال باشد در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دارد دست به دست میشود. صحت این خبر هنوز تایی نشده که خانم فرناندا کولمبو واقعا عضو تیم داوری هستن یا نه ولی اگه باشه برای تیم سانسور صدا و سیما از همین تریبون آرزوی موفقیت میکنیم .

تیم داوری بازی ایران پرتغال ، فرناند کولمبو

بازی ایران پرتغال ترکیب احتمالی دوتیم

پیش از بازی ایران پرتغال حدس های زیادی پیرامون ترکیب دو تیم ارائه شده است. بیشتر کارشناسان معنقدند. پرتغال با ترکیب همشگی خود یعنی: روی پاتریسیو، په په، ژوزه فونته، سدریک سوارس، رافائل گریرو، ویلیام کاروالیو، ژوائو موتینیو، برناردو سیلوا، ژوائو ماریو، گونزالو گودس و کریستیانو رونالدو بازی را شروع خواهد کرد و کارلوس کیروش برای بازی سرنوشت ساز ایران پرتغال احتمالا از ترکیب زیر استفاده میکند:علیرضا بیرانوند؛ احسان حاج صفی، مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضائیان؛ امید ابراهیمی، سعید عزت الهی؛ وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش(کریم انصاری فرد)؛ سردار آزمون یعنی سیستم ۱-۱-۲-۲-۴ اما باتوجه به حواشی پیش آمده باید دید کیروش از سردار آزمون در بازی ایران پرتغال نیز استفاده خواهد کرد یا نه؟

حواشی پیش از بازی ایران پرتغال

حواشی این بازی از تهدید کارلوس کیروش به مرگ توسط پرتغالی ها شروع شد تا نشست خبری پیش از بازی ایران پرتغال که میتوانید جزئیات را در این صفحه مراجعه کنید.

این حواشی تاشب قبل از بازی ایران پرتغال کشیده شد که ایرانیان مقابل هتل محل اقامت تیم پرتغال تجمع کردند که این حرکت واکنش کریستیانو رونالدو ستاره این تیم را به همراه داشت.

نتیجه بازی ایران پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

به امید موفقیت ایران این بخش با برگزاری بازی آپدیت می شود.

این پست با برگزاری بازی آپدیت می شود…

 

myportal

۲ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی