بازی آلمان سوئد؛ آلمان به سرنوشت اسپانیا دچار نخواهد شد؛

بازی آلمان سوئد در۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه فیشت در حالی برگزار شد که این نبرد برای آلمان حکم مرگ و زندگی را داشت. آلمان در این بازی برای امید به بقا در جام جهانی نیازمند امتیاز بود تا امید های خود را حفظ کند باخت آلمان یعنی خداحافظ با اقتدار ۲۰ ساله بود بازی آلمان سوئد میتوانست باعث بازگشت آلمان ها باشد یا باخت آلمان یعنی خداحافظی با ۲۰ سال همواره جزو ۳ تیم برتر جهان بودن.

بازی آلمان سوئد درحالی از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار شد و در تیم آلمان شاهد تغییرات جدیی بودیم مثل حذف اوزیل از ترکیب اصلی و نمیکت نشین کردن این بازی کن خلاق توسط یواخیم لوو که در بیشتر اوقات بازی این سوئد بود که تیم برتر میدان بود و این برتری در دقیقه۳۲ نتیجه داد و اولا تویوونن گل اول رو با یک ضربه چیپ دیدنی به ثمر رساند و این یعنی باخت آلمان بزرگ و خداحافظی قطعی اولین تیم مدعی عنوان قهرمانی از دور رقابت های جام جهانی هرچند بقیه ی مدعی ها بجز فرانسه نتوانستن در حد و قواره ی مدعی ظاهر شوند نه برزیل متحول شده نه اسپانیایی که مربی اش را دو روز قبل شروع این تورنمت اخراج کرد.

بازی آلمان سوئد

بازی آلمان سوئد

 

نیمه ی دوم را آلمان بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی با گل مارکو رویس بازی را به تساوی رساند. بازی با حملات آلمان و ضد حمله های سوئد ادامه درجریان بود و در بازی آلمان و سوئد تا به اینجا آلمان بود که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت تا دقیقه ۸۲ که بواتنگ کارت زرد دوم را دریافت کرد و آلمان ده نفره شد. آلمان ده نفره در تلاش بود تا امید های خود را برای صعودد بیشتر کند و کار را به اما و اگر نکشاند بازی آلمان سوئد بازی سرنوشت ساز بود آیا آلمان دچار سرنوشت اسپانیای ۲۰۱۴ میشد؟ آیا یواخیم لو سرنوشتی بهتر از دل بوسکه خواهد داشت؟ اما این آلمان هر چه زد به در بسته خورد و یا دروازبان سوئد مانع شد و تعویض های پیاپی آلمان اما نتیجه ای نداشت و حتی برانت میتوانست تعویض طلایی آلمان و یواخیم لوو باشد ولی نشد. اما این پایان بازی نبود و در دقیقه ی ۹۵ با ضربه ی استثنایی کروس بازی را به نفع خود تمام کرد.

بازی آلمان سوئد

بازی آلمان سوئد

بازی آلمان سوئد

myportal

۳ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی