بیوگرافی نازنین بیاتی و همسرش + عکس

نازنین بیاتی بازیگر جوان و مشهور ایران، متولد ۱۵ دی سال ۱۳۶۸ است و در تهران به دنیا آمده است و درخشش فراوانی در سریال گلشیفته و فیلم آینه بغل داشته است.او در رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده است. با اینکه علاقه ای به بازیگری نداشته است اما در اولین کار بازیگری با درخشش فراوان خود جایزه مهمی را دریافت کرده است.

بیوگرافی نازنین بیاتی

بیوگرافی نازنین بیاتی ؛ شروع بازیگری

مشخصا افرادی که تئاتر خواندند آشنایی با بازیگری ندارند ولی او در دانشگاه گرایشی را انتخاب کرد که طراحی صحنه بود. او از طریق یکی از دوستان خود باخبر شد که آقای شهبازی برای بازیگری تست میگیرد. او هم به به دفتر ایشان رفت و بدون رفتن به کلاس بازیگری و یا خواندن فیلنامه تست داد و قبول شد!

ازدواج نازنین بیاتی

او تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد است.

زندگینامه نازنین بیاتی

از علایق تا مغرور بودن

بیاتی دیپلم گرافیک دارد و نقاشی را از کودکی شروع کرد، زمانیکه وقت داشته باشد کتاب میخواند و فیلم میبیند یا نقاشی میکند، همچنین طراح لباس است و بیزینس هم در کنار بازیگری انجام میدهد. او علاقه بسیاری به فیلم دیدن دارد و همیشه سعی میکند برای دیدن فیلم های خوب در حال اکران با دوستان خود به سینما برود. او بازیگر مغروری نیست و مثل مردم عادی زندگی میکند، اتوبوس و مترو سوار میشود. او با درخشش فوق العاده خود سریال گلشیفته و فیلم آینه بغل توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و به میزان محبوبیت او اضافه شده است.

عکس های نازنین بیاتی

بیوگرافی نازنین بیاتی ؛ صداپیشگی

در سریال عروسکی شکرستان فعالیت های مختلفی داشته است از طراح دکور تا طراح لباس، برای چند تیزر طراحی هم صداپیشگی انجام داده است.

فیلم و سریال ها

  1. سریال گلشیفته – ۱۳۹۶/۱۳۹۷
  2. آینه بغل – ۱۳۹۶
  3. رفتن – ۱۳۹۵
  4. رفتن نه – ۱۳۹۵
  5. مادری – ۱۳۹۴
  6. رخ دیوانه – ۱۳۹۳
  7. طعم شیرین خیال – ۱۳۹۳
  8. فرشته‌ ها با هم می‌آیند – ۱۳۹۲
  9. مردن به وقت شهریور – ۱۳۹۲
  10. ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه – ۱۳۹۱
  11. دربند – ۱۳۹۱

myportal

۷ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی