کامل ترین مرجع جواب بازی ماهرخ آپدیت ماهانه پاسخ مراحل و جداول

کامل ترین مرجع جواب بازی ماهرخ آپدیت ماهانه پاسخ مراحل و جداول

جواب بازی ماهرخ,حل بازی ماهرخ,پاسخ های بازی ماهرخ

اگر در تلاش برای پیدا کردن بازی هستید که حالا حالاها به پایان نرسد، پیشنهاد می کنیم بازی ماهرخ را بر روی گوشی خود نصب کنید. این بازی نزدیک به ۱۵۰۰ مرحله دارد و یکی از طولانی ترین گیم ها در سبک کلمات و دانستنی های کافه بازار به شمار می رود.

داستان بازی ماهرخ حکایت از داناترین فرد سرزمین شان می باشد که پادشاه قصد دارد این فرد را پیدا کرده و به عنوان وزیر و داماد خود برگزیند. این گیم فصل های مختلفی دارد و به شش فصل خلاصه می شود که از کلمات ساده و آماتوری شروع و به کلمات پیچیده و سخت می رسد.

ماهرخ از گیم پلی خوبی برخوردار بوده و کاربر را راضی خواهد کرد؛ همچنین وجود این امکان که کاربران در لیگ آنلاین به رقابت با یکدیگر بپردازند، این بازی را بیش از پیش جذاب تر کرده است. در پایان هر لیگ نیز جدول برترین بازیکنان قرار خواهد گرفت. یکی دیگر از نکاتی که بسیار جالب است، در مراحل سخت شما باید شعر بسازید و دیگر خبری از کلمه های معمولی نیست!

در این بازی باید حدود ۸٫۰۰۰ کلمه را حدس بزنید و گاهی اوقات ممکن است در پیدا کردن جواب های بازی ماهرخ دچار سردرگمی شوید. فصل اول بازی ماهرخ مراحل ساده و یک جوابی هستند. فصل دوم آن جواب ها یک کلمه دو بخشی یا چند بخشی است و فصل سوم نیز جواب ها معمولی و مرتبط به هم خواهند بود.

جواب بازی ماهرخ,حل بازی ماهرخ,پاسخ های بازی ماهرخ

از فصل چهارم مراحل سخت خواهند شد که جواب ها به صورت دو به دو با هم مرتبط هستند و دیگر مغز شما را واقعاً به چالش خواهند کشید. در فصل پنجم بازی ماهرخ دیگر خبری از جواب های مرتبط نیست و کلا جواب ها نامرتبط هستند و تعداد جواب ها بالا ی ۳ تاست.

فصل ششم یا همان فصل غول بازی فصلی سخت با شعر و ادب پارسی است. اگر مایل به نصب بازی و حدس جواب بازی ماهرخ هستید، بدانید این بازی ۱۴۷۰ مرحله دارد که قرار است مدت زیادی بر روی گوشی شما نصب بماند.

 

محمد امین اکرمی

۱۰ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی