دانلود لوکساگرام Luxagram شبکه اجتماعی لاکچری برای ثروتمندان

دانلود لوکساگرام Luxagram شبکه اجتماعی لوکساگرام چیست؟

دانلود لوکساگرام,لوکساگرام چیست,شبکه اجتماعی لوکساگرام

شاید نام این شبکه اجتماعی را از تبلیغات رسانه ای دیده باشید و یا از طریق دوستان و آشنایان با این اپلیکیشن آشنا شده باشید؛ لوکساگرام نام یک شبکه اجتماعی برای قشر ثروتمند جامعه است و خدمات وی آی پی( VIP ) به آنان ارائه می دهد. شما از طریق لوکساگرام می توانید لحظات لاکشری خود را با سایر دوستان هم رده خود به اشتراک بگذارید.

از طریق شبکه اجتماعی لوکساگرام می توانید فرصت آشنایی با افراد ثروتمند و قشر پردرآمد کشور، شهر و یا منطقه خود را شناسایی کنید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. لوکساگرام ( LUXAGRAM ) برای یک درصد خاص جامعه ایران ساخته شده است. در حال حاضر این اپلیکیشن چیزی همانند اینستاگرام است و فقط برای قشر پردرآمد جامعه ساخته شده است که از طریق آن بتوانند عکس های خاص خود را برای سایر قشر های هم رده خود به اشتراک بگذارند و از این طریق یکدیگر را بشناسند.

شعار لوکساگرام “دروازه ای به دنیای لاکشری” و “خدمات لاکشری برای جویندگان” عنوان شده است و آن طور که سازندگان این برنامه گفته اند، این اپلیکیشن راه بسیاری پیش رو دارد تا بتواند به آن چه در سر دارد، تحقق ببخشد.

لوکساگرام چه خدماتی به ما ارائه می دهد؟

علاوه بر امکان ارسال پست و عکس های طبقه ثروتمند جامعه، امکانات دیگری نیز در آینده به این شبکه اجتماعی افزوده خواهد شد. در کنار توسعه شبکه اجتماعی Luxagram، فروشگاه های آنلاین و فیزیکی vip به خدمات این اپلیکیشن اضافه خواهند شد. تیم Luxa همیشه مشتاق شنیدن انتقادات و توصیه های شماست و آماده همکاری برای توسعه ایده های جدید شما می باشد.

دانلود لوکساگرام,لوکساگرام چیست,شبکه اجتماعی لوکساگرام

مزایا و معایب اپلیکیشن لوکساگرام چیست؟

Luxagram مشابه شبکه اجتماعی اینستاگرام است و این قابلیت را به شما می دهد که عکس های خود را در یک شبکه اجتماعی که این بار مخصوص افراد و قشر ثروتمند جامعه است، منتشر کنید. اما این همه ماجرا نیست، در شبکه اجتماعی لوکساگرام به نظر می رسد محدودیت هایی نیز اعمال شده است نظیر :

» عدم امکان کامنت گذاری

» عدم برقراری ارتباط با سایرین از طریق خود برنامه لوکساگرام

ظاهراً در نسخه اولیه این شبکه اجتماعی امکان کامنت نویسی وجود ندارد و فقط می توان تصاویر را لایک کرد. مورد دیگری که از معایب لوکساگرام به شمار می رود، عدم امکان ارسال پیام به سایر کاربران شبکه اجتماعی است. این مورد در سایت سازنده لوکساگرام نیز عنوان شده و برای برقراری ارتباط با دیگران باید از طریق اینستاگرام و تلگرام آن ها اقدام نمایید.

شبکه اجتماعی لوکساگرام مزایایی نیز دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

» شبکه اجتماعی مخصوص قشر خاص جامعه

» امکان اشتراک گذاری عکس ها

» ارائه خدمات به کاربران نظیر ایونت های آنلاین و فیزیکی

یکی دیگر از مواردی که در این اپلیکیشن به چشم می خورد، بخش Scores و Tops می باشد. کاربران برتر به صورت هرمی از بالا به پایین لیست می شوند و بر اساس امتیازشان از سایرین سبقت می گیرند و در صدر لیست برترین کاربران قرار می گیرند.

دانلود اپلیکیشن لوکساگرام برای اندروید و IOS

لوکساگرام برای Android و ios طراحی و برنامه نویسی شده است. جهت دانلود لوکساگرام نسخه اندروید می توانید از طریق وب سایت لوکساگرام ( www.luxa-gram.com ) و جهت دانلود لوکساگرام ios از طریق مارکت سیب اپ ( sibapp.com ) اقدام کنید.

( – اختصاصی پرتال دکتر سلام )

محمد امین اکرمی

۱۲ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی