آموزش ساخت کانال در IGTV اینستاگرام و کار با بخش های مختلف

آموزش ساخت کانال در IGTV اینستاگرام و کار با بخش های مختلف

آموزش ساخت کانال در IGTV اینستاگرام,نحوه ساخت کانال در IGTV,کانال در IGTV اینستاگرام

جهت ایجاد کانال در اپلیکیشن IGTV اینستاگرام، در چند قدم به سادگی می توانید یک کانال برای خود راه اندازی کنید و ویدئوهای طولانی خود را در آن منتشر کنید. البته دقت داشته باشید همانطور که در پست معرفی قابلیت IGTV اینستاگرام نیز گفتیم، در ابتدا محدودیت زمانی ویدئوهای طولانی ۱۰ دقیقه است و یه زودی امکان ویدئوهای یک ساعته برای تمامی کاربران در دسترس خواهد شد.

چرا باید یک کانال در IGTV ایجاد کنم؟

برای آپلود ویدئو در IGTV باید قبل از آن یک کانال بسازید؛ درست همانند یوتیوب! فایده آپلود ویدئو در اپلیکیشن IGTV اینستاگرام نیز این است که می توانید ویدئوهای طولانی مدت را آپلود کنید و دیگر از محدودیت های دقیقه ای در اینستاگرام خبری نیست و تا یک ساعت سقف زمان ویدئو خود را افزایش دهید.

جهت ساخت کانال باید روی آیکن چرخ‌ دنده در IGTV ضربه بزنید و سپس گزینه Create Channel را انتخاب کنید. با انجام این کار چند صفحه برای ارایه راهنمایی‌های بیشتر به شما نشان داده می‌شود، کافی است روی گزینه Next کلیک کنید. پس از پایان ارایه صفحات مورد نظر، مجددا گزینه Create Channel به شما نشان داده می‌شود، روی آن کلیک کنید. کار تمام است؛ کانال شما ساخته شد.

 

آموزش ساخت کانال در IGTV اینستاگرام,نحوه ساخت کانال در IGTV,کانال در IGTV اینستاگرام

آموزش آپلود ویدئو در کانال IGTV

بعد از ایجاد کانال شما می‌توانید به‌ سادگی و فقط با کلیک بر روی تصویر نمایه خود به صفحه آپلود ویدئو منتقل شوید. در این صفحه اگر روی دکمه “+” کلیک کنید، می‌توانید فیلم‌ های مورد نظر خود را در IGTV آپلود نمایید.

همانند برنامه اینستاگرام، شما در اینستاگرام تی وی نیز می توانید تا متن و تصاویر دلخواه‌تان را روی ویدیو قرار دهید. البته این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌خواهند به صورت مستقل از برنامه IGTV استفاده کنند، در داخل برنامه اصلی اینستاگرام نیز وجود دارد. برای این منظور باید به دنبال لوگوی کوچک تلویزیون که در کنار دکمه ارسال پیام دایرکت در بالای صفحه قرار دارد، بگردید.

آموزش ساخت کانال در IGTV اینستاگرام,نحوه ساخت کانال در IGTV,کانال در IGTV اینستاگرام

همانطور که در مطلب معرفی قابلیت IGTV اینستاگرام نیز توضیح دادیم، این اپلیکیشن را می توانید برای اندروید و IOS از طریق گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. اگر هنوز از این برنامه شناخت کافی ندارید، همین حالا روی ” IGTV اینستاگرام چیست ” کلیک کنید تا کاملاً با این قابلیت جذاب آشنا شوید:)

نکته ۱ : توجه داشته باشید که شما با هر اکانت فقط قادر به ساخت یک کانال هستید.

نکته ۲ : شما نمی‌توانید ویدیو را داخل برنامه IGTV ضبط کنید، بنابراین مجبور هستید فعلا آن‌ها را به‌صورت جداگانه از گالری خود آپلود کنید.

( -اختصاصی پرتال دکترسلام )

ساخت کانال در IGTV اینستاگرام

محمد امین اکرمی

۱۲ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی