شرایط فروش اقساطی چانگان CS35 تیر ۹۷ بازپرداخت یکساله

شرایط فروش اقساطی چانگان CS35 تیر ۹۷ بازپرداخت یکساله

شرایط فروش اقساطی چانگان CS35 تیر 97 بازپرداخت یکساله

در جدیدترین طرح فروش اقساطی و پیش فروش چانگان CS35 سایپا، این خودرو با بازپرداخت ۱۲ ماهه برای مشتریان قابل سفارش خواهد بود. تسهیلات فروش اقساطی چانگان CS35 تیر ۹۷ مبلغ ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

از سوی دیگر متقاضیان این کراس اوور می‌توانند به صورت پیش فروش اقساطی یا اعتباری خرید خود را انجام بدهند. در شرایط پیش فروش اقساطی می‌بایست ۲۴,۹۵۲٫۰۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت در زمان ثبت‌نام پرداخت کرد؛ سود مشارکت و انصراف نیز به ترتیب برابر ۱۵ و ۱۲ درصد در نظر گرفته شده‌است.

فروش اقساطی چانگان CS35

شرایط فروش اقساطی چانگان CS35 سایپا با موعد تحویل یک ماه و نیمه از روز سی خرداد ۹۷  تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست ارائه می گردد:

شرایط فروش اقساطی چانگان CS35 تیر 97 بازپرداخت یکساله

در جدیدترین شرایط فروش چانگان CS35 قیمت این خودرو از سوی سایپا ۷۴٫۹۵۲٫۰۰۰ میلیون تومان تعیین شده است، چانگان CS35 در بازارهای جهانی در فول ترین مدل ۱۶ هزار دلار بفروش میرسد.

چانگان CS35 را باید در زمینه‌ی طراحی، خودرویی زیبا با مانورهای دل‌نشین و جذاب دانست که تناسبات به‌خوبی در طراحی ظاهری آن رعایت شده است. این وِیژگی داخل کابین نیز رعایت شده است. کیفیت خوب مواد به‌کاررفته و چیدمان مناسب ادوات و کلیدها در کابین نیز کامل دل‌نشین و زیباست.

CS 35 به یک پیشرانه‌ی ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر مجهز شده است که در دور ۶۰۰۰، توانایی تولید ۱۲۳ اسب‌بخار قدرت و در ۴۰۰۰ الی ۵۰۰۰ دور در دقیقه، توانایی تولید ۱۶۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این اعداد و ارقام برای چانگان کمی ضعیف به نظر می‌رسند. این پیشرانه به یک جعبه دنده‌ی ۴ سرعته‌ی اتوماتیک متصل شده است. CS35 در هر یکصد کیلومتر سیکل ترکیبی، ۷ لیتر بنزین می‌سوزاند که با توجه به اسب‌بخار کم نسبت به وزن ۱۲۷۰ کیلوگرمی مقداری منطقی است. نکته‌ی قابل‌توجه، وزن کمتر این مدل نسبت به ایدو است که سبب بازدهی بهتر پیشرانه می‌شود.

از جمله تجهیزات رفاهی و ایمنی قابل‌عرضه در CS35 می‌توان به مواردی نظیر کیسه هوای راننده و سرنشین، ایموبلایزر، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، روکش چرمی صندلی‌ها، سانروف، ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل کشش و… اشاره کرد.

فروش اقساطی چانگان CS35 تیر ۹۷

محمد امین اکرمی

۱۶ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی