قیمت سانتافه ۲۰۱۷ فول آپشن| قیمت سانتافه چقدر بالا خواهد رفت؟

قیمت سانتافه ۲۰۱۷ فول آپشن| قیمت سانتافه چقدر بالا خواهد رفت؟

قیمت سانتافه 2017,قیمت سانتافه 2017 فول آپشن,قیمت سانتافه 2017 در ایران

قیمت سانتافه که در مدت یک سال از ۲۵۰ میلیون تومان به ۶۴۰ میلیون تومان رسیده است، یکی از خودروهای وارداتی با قیمتی غیر منطقی و با ارزش خرید پایین به نسبت قیمت بدل شده است. قیمت سانتافه ۲۰۱۷ هنوز روند صعودی دارد و بالاتر نیز خواهد رفت.

قیمت هیوندا سانتافه ۲۰۱۷ در ایران تیر ماه ۹۷

قیمت هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ دارای امکانات ایمنی و رفاهی دو دیفرانسیل، فول ایربگ، سقف پانوراما، ۵گرمکن ۲سرد…
بالاترین قیمت: ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
قیمت نمایندگی: ۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ارزانترین قیمت: ۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰

نمودار تغییرات قیمتی سانتافه ۲۰۱۷ صفر در بازار

قیمت سانتافه 2017,قیمت سانتافه 2017 فول آپشن,قیمت سانتافه 2017 در ایران

در تیر ماه ۹۶ قیمت سانتافه ۲۰۱۷ حدوداً ۲۵۰ میلیون تومان بود که روند صعودی غیر عقلانی قیمت این خودرو را به مرز ۶۵۰ میلیون تومان نیز رسانده است. قیمت هیوندای سانتافه ۲۰۱۸ فول آپشن ۳۸۰۰۰ دلار است که البته در ایران با قیمتی در حدود ۳۳۰ میلیون تومان عرضه میشود که حتی با احتساب ارز آزاد ۴۹۰۰ تومانی و تعرفه گمرک و سایر موارد این اختلاف قیمت جای تامل و تعجب دارد!

طبق اعلام شرکت تولید کننده هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۸ پایه دارای یک موتور ۲٫۴ لیتر gdi مجهز می باشد که ۲۶۴ اسب بخار توان دارد. سانتافه مدل ۲۰۱۸ جدید دارای ویژگی های ارتقا یافته ای مثل چراغ های led ، هدایت فرمان راحت تر و طراحی ایرو دینامیک بهینه سازی شده می باشد.

سایر مدل های هیوندا سانتافه نظیر سانتافه ۲۰۱۶ نیز بالاترین قیمت آن ۴۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان و ارزان ترین آن ۳۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان می باشد. این قیمت برای خودرو بدون رنگ با کارکردی معمولی می باشد.

قیمت سانتافه ۲۰۱۷ در ایران

محمد امین اکرمی

۱۶ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی