جزئیات تصادف سردار آزمون با پورشه در جاده نکا به بهشهر

جزئیات تصادف سردار آزمون با پورشه در جاده نکا به بهشهر

عکس تصادف سردار آزمون,جزئیات تصادف سردار آزمون,ماجرای تصادف سردار آزمون

امروز در جاده نکا به بهشهر و هنگامی که سردار آزمون برای سفر شمال با پورشه اش در جاده بود، یک تصادف زنجیره ای اتفاق افتاد و حواشی برای این فوتبالیست ایجاد کرد. البته خوشبختانه این تصادف زنجیره ای خسارت جانی نداشته است.

عکس تصادف سردار آزمون و آخرین جزئیات از وضعیت سردار آزمون را در ادامه در بخش اخبار ورزشی پرتال دکتر سلام بخوانید. سردار آزمون فوتبالیست و ملی پوش ایرانی بعد از  پایان و حذف تیم ملی از جام جهانی به ایران بازگشته و در حال گشت و گذار و تفریح  و استراحت است.

آخرین وضعیت سردار آزمون بعد از تصادف

امروز ۱۷ تیر ماه ۹۷ نیز وی در حالیکه به سفر شمال میرفت در جاده نکا به بهشهر دچار حادثه شده و تصادف می کند. گویا این تصادف زنجیره ای بوده زیرا وی در استوری خود با اشاره به زنجیره ای بودن این تصادف نوشت : چقد با حال بود تصادف زنجیره ای !!!!

عکس تصادف سردار آزمون,جزئیات تصادف سردار آزمون,ماجرای تصادف سردار آزمون

دیگه فهمیدم ماشینم رو نباید بدم به دوماد خونه که اینجوری مارو ناقص کنه :) خداروشکر همه سالم، تصادف زنجیره ای چقدر باحال بود لا به لای اون تصادفا چقدر عکس یادگاری گرفتن با من :)

عکس زخمی شدن سردار آزمون بعد از تصادف

لازم به ذکر است خودروی شخصی این فوتبالیست پورشه است و این استوری وی در میان کاربران بازتاب زیادی داشته و برخی از آنها نوشتند : اگر ماشین سردار ماشین دیگری از نوع انواع خودروهای دیگر آیا بازم هم این تصادف با حال بود؟

عکس تصادف سردار آزمون,جزئیات تصادف سردار آزمون,ماجرای تصادف سردار آزمون

درباره آخرین وضعیت سلامتی ملی پوش کشورمان باید ذکر کنیم که هیج آسیب جدی ندیده و فقط از ناحیه چانه مجروح شده و علت آن را به شوخی گفته این تجربه شد تا ماشینم را دست داماد خانواده ندهم.

آزمون این روزها و در حین مسابقات جام جهانی روزهای سختی گذرانده و با انواع توهین ها و انتقادها مواجه بود که بسیار برایش سنگین و غیر قابل تحمل بود تا جایی که از تیم ملی کناره گیری کرد و علت آن را بیماری مادرش عنوان کرد. او با نامه ای از تیم ملی وداع کرد و در جای دیگر گفت که شاید بعدا به تیم برگشتم.

عکس تصادف سردار آزمون

محمد امین اکرمی

۱۷ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی