وب سایت آهو و کمپین روستا به روستا چیست و چگونه کمک کنیم؟

وب سایت آهو و کمپین روستا به روستا چیست و چگونه کمک کنیم؟

وب سایت آهو,کمپین روستا به روستا,شماره حساب سایت آهو

وب سایت آهو جهت کمک های خیرین و مردمی ایجاد شده است و دارای کمپین های مختلفی در صفحه اصلی سایت آهو می باشد که هر کس به دلخواه خود می تواند در هر یک از کمپین های موجود شرکت کرده و از آن حمایت کنند. در صفحه مربوط به هر کمپین میزان مبلغ جمع آوری شده و میزان مبلغ مورد نیاز، زمان باقیمانده تا پایان کمپین و تعداد حامیان آن نیز ارائه شده است.

به طور مثال کمپین های موجود در وب سایت آهو Ahu.ir کمپین های متعدد روستا به روستا است که مناطق محروم و بی آب توسط تانکرهای آبرسان، با کمک های مردمی آبرسانی خواهند کرد.

شبکه مهربانی آهو چیست؟

آهو یک پلتفرم مردمی و غیرانتفاعی است که به عنوان واسط بین ۴ چهار شبکه حامیان، کنشگران، داوطلبان و نیازمندان عمل می کند.

شبکه حامیان: بانیان خیر اعم از حقیقی و حقوقی که به صورت نقدی و اقلامی کمک هایی را تامین می کنند.

شبکه کنشگران: تشکل های خیریه غیردولتی، اشخاص مرجع و نهادهای دارای مسوولیت های اجتماعی خصوصی و حاکمیتی که مسوولیت اقدامات خدمت رسانی را به عهده می گیرند.

شبکه داوطلبان: افرادی که اعلام آمادگی می کنند تا به صورت افتخاری و داوطلبانه به کمک شبکه کنشگران بیایند.

شبکه نیازمندان: افرادی که به واسطه فقر و محرومیت یا بحران های طبیعی دچار مشکلات شده و نیازمند کمک هستند.

کمپین های خیر چگونه به وب سایت آهو معرفی می شوند؟

موضوعات خیر توسط شبکه کنشگران معرفی می شوند شامل : ۱٫ تشکل های خیریه غیردولتی ۲٫ اشخاص مرجع ۳٫ نهادهای دارای مسوولیت اجتماعی.

آیا فقط از طریق کمک نقدی می توانیم با وب سایت آهو همکاری کنیم؟

خیر، روش های زیر نیز به غیر از کمک نقدی موثر هستند :

۱٫ اشخاص مرجع یا بانیان خیر : اشخاص مرجع افراد یا نهادها و موسسات مردمی خیریه هستند یا ورزشکاران هنرمندان مداحان دانشمندان و …. هستند که به دلیل نوع مسئولیت یا فعالیتشان، به طور مستقیم با موارد نیاز آشنا می باشند. این افراد و نهادها از اعتبار اجتماعی برخوردار بوده و معتمد مردم هستند.

این عزیزان می توانند با ارتباط گیری با مجموعه در امور خیر مشارکت نمایند. وجوه جمع آوری شده و یا کالا یا خدمات تهیه شده، از طریق بانی خیر یا همان شخص مرجع به محل نیاز رسانده می شود.

۲٫ ارسال سوژه ها بصورت مردمی از طریق ربات تلگرامی : افراد می توانند از طریق ربات تلگرامی سوژه های خود را همراه با عکس و توضیحات برای شبکه آهو ارسال نمایند.

۳٫ عضویت در شبکه جهت حضور داوطلبانه در کمپین ها : افرادی که تمایل دارند توان تخصص و تمکن خود را داوطلبانه در اختیار شبکه بگذارند ضمن ثبت نام و ارائه توانمندی های خود در فراخوانهای شبکه امکان شرکت خواهند یافت.

شماره حساب سایت آهو و شیوه پرداخت در سایت آهو

برای پرداخت کمک های نقدی خود می توانید با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۸۸۸۵ و یا ارسال پیام از طریق شماره ۰۹۱۹۰۱۳۲۵۸۰ در شبکه های ارتباطی اجتماعی اقدام نمایند.

محمد امین اکرمی

۱۹ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی