تعداد کشته شدگان حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج

تعداد کشته شدگان حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج

تعداد کشته شدگان حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج

متاسفانه حدود ساعت ۱۲ امشب ۲۰ تیر ماه ۹۷ در کردستان – سنندج حادثه انفجار بر اثر برخورد یک اتوبوس با یک دستگاه تانکر حامل نفت سیاه ( نفتکش ) که در محور بلوار دکتر حسینی در حال تردد بوده اند، برخورد کرده است. تعداد کشته شدگان حادثه برخورد اتوبوس با تانکر هنوز بطور رسمی اعلام نشده است اما شاهدان عینی تعداد کشته شده ها را ۱۶ تا ۲۷ نفر اعلام نموده اند که این موضوع از طرف منابع بیمارستانی تایید نشده است.

در پی این حادثه ۱۵ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل انفجار اعزام شدند و ۴ مجروح حادثه به بیمارستان فرستاده شدند.

اطلاعیه جدید » تعداد دقیق کشته شدگان حادثه برخورد اتوبوس با تانکر سوخت

یکی از رانندگان اتوبوس گفته است که تعداد سرنشینان اتوبوس ۱۷ نفر بوده است که در زمان وقوع حادثه انفجار متاسفانه ۲ نفر نجات پیدا کردند و ۱۵ نفر جان باختند. برخورد تانکر حامل سوخت (نفت سیاه) با اتوبوس مسافربری در شهر سنندج منجر به سوخته شدن کامل اتوبوس و مسافرانش به همراه چند خودرو سواری شد.

علت حادثه انفجار اتوبوس و تانکر سوخت چه بود؟

اتوبوس دو راننده داشته است که یکی از آنها “چیاکو کریمی” جان سالم به در برده است و علت برخورد تانکر حمل سوخت با اتوبوس را توقف اتوبوس پشت یک وانت برای سوار کردن مسافر اعلام کرد که ناگهان صدای انفجار اتوبوس و تانکر حمل سوخت بلند شد که هر دو بصورت هزمان دچار آتس سوزی و حریق شدند.

راننده اتوبوس چگونه جان سالم به در برد؟

چیاکو کریمی می گوید من در لحظه انفجار جلوی در ایستاده بودم و به محض انفجار به بیرون پریدم. وضعیت واقعاً وحشتناکی بود و چیز دیگری بخاطر ندارم. در اتوبوس ۱۴ مسافر و دو راننده و یک شاگرد راننده حضور داشته است که از این ۱۷ نفر فقط دو نفر جان سالم به در برده اند.

تصاویر انفجار اتوبوس و تانکر حامل سوخت در سنندج

تعداد کشته شدگان حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج

حادثه انفجار اتوبوس در برخورد با تانکر سوخت

محمد امین اکرمی

۲۰ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی