آموزش پس گرفتن اکانت اینستاگرام هک شده / بهترین روش سال ۹۷

آموزش پس گرفتن اکانت اینستاگرام هک شده

بازیابی یا برگرداندن اکانت اینستاگرام هک شده بدون ایمیل و با ایمیل

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

چطوری اکانت اینستاگرام خودم را پس بگیرم

آموزش پس گرفتن اکانت اینستاگرام هک شده,بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام,چطوری اکانت اینستاگرام خودم را پس بگیرم

اگر اکانت اینستاگرام شما هک شده است و قصد دارید آن را پس بگیرید، این آموزش برای شماست؛ حتی اگر تا به حال اکانت اینستاگرام شما هک نشده است، پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید چراکه در اینصورت هیچگاه اکانت و پیج شما هک نخواهد شد. اما در ابتدا بگذارید ببینیم در چه صورتی نمی توان اکانت اینستاگرام هک شده را پس گرفت :

۱ . اگر ایمیل ثبت نام را نمی دانید.
۲ . اگر شما صاحب هیچکدام از تصاویر داخل اکانت نیستید.
۳ . اگر اکانت شما تصویری ندارد.

در اینصورت اکانت شما قابل بازگشت نیست و باید مجدداً برای خود یک اکانت جدید در اینستاگرام Instagram بسازید. اگر ایمیل خود را می دانید و یا در اکانت خود از تصاویر خودتان استفاده کرده اید، می توانید از آموزش پس گرفتن اکانت هک شده اینستاگرام استفاده کنید.

شرط اول » در لحظه ای که هک شده اید، متوجه این موضوع شده اید.

در ابتدا ساده‌ ترین راه این است که با مراجعه به وبسایت اینستاگرام و بخش فراموش رمز اقدام به بازیابی رمز عبور کنید.

شرط دوم » اکانت اینستاگرام شما هک شده است و شما متوجه نشده اید و هنوز به اکانت خود دسترسی دارید.

در این حالت هکر پس از نفوذ به اکانت شما رمز عبور شما را تغییر نداده و از اکانت شما به همان صورت استفاده می‌کند. در اکثر مواقع در این سناریو شما متوجه می‌شوید که اکانت شما بدون اجازه شما اقدام به دنبال کردن برخی صفحه‌ها کرده است. بهترین مقابله تعویض سریع رمز عبور اینستاگرام و ایمیل شما می‌باشد.

شرط سوم » شما زمانی متوجه می شوید که هکر ایمیل و رمز عبور شما را عوض کرده است.

در این حالت دیگر نمی‌توان از روش بالا استفاده کرد، چرا که ایمیل شما دیگر به اکانت اینستاگرام شما متصل نیست. در این حالت با مراجعه به لینک زیر می‌توانید اقدام به بازیابی اکانت اینستاگرام خود کنید.

https://help.instagram.com/368191326593075

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام Hacked

در ابتدا آخرین نسخه از برنامه اینستاگرام را دانلود کنید که میتوانید از این صفحه آن را دریافت و نصب کنید. سپس از پایین صفحه گزینه Log in را انتخاب کنید. در مرحله بعد در صفحه جدید گزینه Get help singing را انتخاب کنید. در مرحله سوم گزینه اول را انتخاب کنید یعنی Use Username or Email سپس نام کاربری خود را وارد کنید.آموزش پس گرفتن اکانت اینستاگرام هک شده,بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام,چطوری اکانت اینستاگرام خودم را پس بگیرم

حال عکس پروفایل شما را نمایش می دهد که در این مرحله باید روی گزینه need more help ? کلیک کنید. در قسمت باید با توجه به مشکل گزینه های مورد نیاز را انتخاب کنید : کادر اول ایمیل تان را وارد کنید؛ تیک بعدی را بزنید. قسمت بعد شامل سه گزینه است :

۱ – اکانتتان مربوط به شرکتتان است

۲- اکانت شخصی بوده با اسم خودتان

۳- اکانت شخصی بوده بدون اسم خودتان

مرحله بعدی هم مانند تصویر روی گزینه هک شدم ( My Account Was Hacked ) کلیک کنید. در آخر هم متنی را در کادر آخر وارد کنید و اوکی کنید؛ پیغامی برای شما نشان داده میشود ک نشان می دهد پیغام شما به اینستاگرام رسیده است.

آموزش پس گرفتن اکانت اینستاگرام هک شده,بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام,چطوری اکانت اینستاگرام خودم را پس بگیرم

در صورتی که ایمیل در حساب کاربری شما ثبت شده باشد پس از تغییر اطلاعات حساب از طرف اینستاگرام یک ایمیل برای شما ارسال می شود که مشخصات حساب شما تغییر یافته است که با استفاده از ایمیل مورد نظر میتوانید مشخاص را به صورت دلخواه خود تغییر دهید.

۱- یک ایمیل برای شما ارسال میگردد ( در صورتی ک ایمیل شما تغییر پیدا کرده باشد ) که گفته ایمیل شما در اینستاگرام تغییر داده شده که شما باید گزینه مشخص شده یعنی Please secure your account را انتخاب کنید.

۲- در صفحه جدید گزینه Secure Account را انتخاب کنید.

۳- متن را در کادر وارد کنید وگزینه Submit را انتخاب کنید.

۴- در صفحه بعد شما میتوانید رمز حساب خود را تغییر دهید تا دسترسی هکر از حساب شما قطع شود.

ممکن است ایمیل ارسالی اینستاگرام متفاوت باشد. گاهی از شما میخواهد کد پیگیری داده شده در ایمیل را روی کاغذ نوشته و در کنار صورت تان بگیرید و عکس بفرستید و موارد دیگر . . . سعی کنید متن ایمیل را ترجمه کنید.

در بخش ترفندهای اینترنت پرتال دکتر سلام بخوانید :

هات اسپات آیفون

محمد امین اکرمی

۲۱ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی