جدول خاموشی برق البرز| برنامه قطعی برق البرز| زمان بندی قطع برق البرز

جدول خاموشی برق البرز | برنامه قطعی برق البرز | زمان بندی قطع برق البرز

برنامه های خاموشی در البرز جدول قطع برق البرز امروز جدول زمانبندی خاموشی برق در البرز

زمان اعمال خاموشی در البرز زمان و ساعات احتمالی قطعی برق در استان البرز

برنامه بلوک بندی قطع برق در البرز ساعات قطعی برق البرز

امروز برق کدام منطقه البرز قطع می شود

جدول خاموشی برق البرز| برنامه قطعی برق البرز| زمان بندی قطع برق البرز

برنامه قطعی برق استان البرز

با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و استفاده مکرر و گاهی اوقات بی رویه از وسایل سرمایشی، شرکت توزیع نیروی برق البرز در اطلاعیه ای مدیریت اضطراری بار در شبکه در برخی ساعات را منتشر کرد. افزایش دما و ظرفیت شبکه دو عامل مهم و تاثیرگذار بر اعمال مدیریت بار شبکه با همکاری و کاهش مصرف توسط مشترکان می باشد.

شرکت توزیع نیروی برق البرز از مشترکان خود خواهشمند است در ساعات اوج مصرف ۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ در مصرف برق صرفه جویی کنند ( فقط ۱۰% کاهش مصرف برق در هر خانواده به صرفه جویی کمک بسیاری می کند ) و با انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری رسانند.

برنامه قطعی برق در البرز کاملا احتمالی می باشد و پیش‌بینی مدیریت اضطراری بار شبکه، ممکن است کمتر یا بیشتر از پیش‌بینی انجام شده و یا حتی درصورت صرفه‌جویی از سوی مشترکان، اعمال نگردد.

جدول زمانبندی قطع برق در مناطق البرز

پیش تر نیز اعلام شده بود که در صورتی که از شنبه مصرف برق کاهش نیابد، به ناچار جدول زمانبندی قطع برق در البرز منتشر می شود. عده ای اعلام کردند که اگر قطعی برق ادامه دارد بهتر است جدول زمان بندی قطعی برق در اختیار مردم قرار گیرد.

سخنگوی صنعت برق گفت که انتشار جدول زمان بندی قطعی برق به معنای خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده نیست و ادامه داد که با افزایش درجه حرارت و مشکلاتی که ممکن است در شبکه اتفاق بیفتد، احتمال دارد برخی نقاط با محدودیت‌هایی روبه رو شوند.

بلوک بندی خاموشی های احتمالی شبکه توزیع برق البرز

به گفته محمودرضا حقی‌فام معاون هماهنگی توزیع توانیر به زودی بر اساس برآوردهای صورت گرفته، شرکت توزیع برق پنج استان اصفهان، مشهد، همدان، البرز و کرمانشاه اقدام به انتشار جدول احتمالی خاموشی‌ها کرده‌اند و قرار است در استان‌هایی که پیش‌بینی می‌شود در برخی نقاط خاموشی داشته باشیم، این جداول منتشر شود.

همچنین در پرتال دکتر سلام بخوانید :

جدول زمان بندی قطع برق در تهران

محمد امین اکرمی

۲۱ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی