برنامه قطعی برق بوشهر| زمان بندی قطع برق بوشهر| جدول خاموشی بوشهر

برنامه قطعی برق بوشهر| زمان بندی قطع برق بوشهر| جدول خاموشی بوشهر

برنامه های خاموشی در بوشهر جدول قطع برق بوشهر امروز جدول زمانبندی خاموشی برق در بوشهر

زمان اعمال خاموشی در بوشهر زمان و ساعات احتمالی قطعی برق در استان بوشهر

برنامه بلوک بندی قطع برق در بوشهر ساعات قطعی برق بوشهر

امروز برق کدام منطقه بوشهر قطع می شود؟

برنامه قطعی برق بوشهر,زمان بندی قطع برق بوشهر,جدول خاموشی بوشهر

با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و استفاده مکرر و گاهی اوقات بی رویه از وسایل سرمایشی، شرکت توزیع نیروی برق بوشهر در اطلاعیه ای مدیریت اضطراری بار در شبکه در برخی ساعات را منتشر کرد. افزایش دما و ظرفیت شبکه دو عامل مهم و تاثیرگذار بر اعمال مدیریت بار شبکه با همکاری و کاهش مصرف توسط مشترکان می باشد.

شرکت توزیع نیروی برق بوشهر از مشترکان خود خواهشمند است در ساعات اوج مصرف ۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ در مصرف برق صرفه جویی کنند ( فقط ۱۰% کاهش مصرف برق در هر خانواده به صرفه جویی کمک بسیاری می کند ) و با انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری رسانند.

برنامه قطعی برق در بوشهر کاملا احتمالی می باشد و پیش‌بینی مدیریت اضطراری بار شبکه، ممکن است کمتر یا بیشتر از پیش‌بینی انجام شده و یا حتی درصورت صرفه‌جویی از سوی مشترکان، اعمال نگردد.

جدول زمانبندی قطع برق در مناطق بوشهر

پیش تر نیز اعلام شده بود که در صورتی که از شنبه مصرف برق کاهش نیابد، به ناچار جدول زمانبندی قطع برق در بوشهر منتشر می شود. عده ای اعلام کردند که اگر قطعی برق ادامه دارد بهتر است جدول زمان بندی قطعی برق در اختیار مردم قرار گیرد.

سخنگوی صنعت برق گفت که انتشار جدول زمان بندی قطعی برق به معنای خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده نیست و ادامه داد که با افزایش درجه حرارت و مشکلاتی که ممکن است در شبکه اتفاق بیفتد، احتمال دارد برخی نقاط با محدودیت‌هایی روبه رو شوند.

دانلود برنامه قطعی برق بوشهر

برای دانلود و آموزش برنامه زمانبندی خاموشی های ناشی از کمبود تولید شرکت برق توزیع استان بوشهر روی لینک زیر کلیک کنید.

” دانلود ”

بلوک بندی خاموشی های احتمالی شبکه توزیع برق بوشهر

به گفته محمودرضا حقی‌فام معاون هماهنگی توزیع توانیر به زودی بر اساس برآوردهای صورت گرفته، شرکت توزیع برق پنج استان اصفهان، مشهد، همدان، البرز و کرمانشاه اقدام به انتشار جدول احتمالی خاموشی‌ها کرده‌اند و قرار است در استان‌هایی که پیش‌بینی می‌شود در برخی نقاط خاموشی داشته باشیم، این جداول منتشر شود که استان بوشهر نیز یکی از این استان هاست.

همچنین در پرتال دکتر سلام بخوانید :

برنامه قطعی برق هرمزگان

محمد امین اکرمی

۲۲ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی