برنامه قطعی برق خراسان رضوی| جدول زمانبندی قطع برق و خاموشی

برنامه قطعی برق خراسان رضوی| جدول زمانبندی قطع برق و خاموشی

برنامه خاموشی برق خراسان رضوی بعلت کمبود تولید برق جدول زمانبندی قطع برق خراسان رضوی ساعات و مناطق خاموشی خراسان رضوی

زمان اعمال خاموشی در خراسان رضوی زمان و ساعات احتمالی قطعی برق در خراسان رضوی

مناطق قطعی برق در خراسان رضوی | قطعی برق خراسان رضوی تا کی ادامه دارد

برنامه قطعی برق خراسان رضوی,جدول قطع برق خراسان رضوی,زمانبندی قطع برق خراسان رضوی

جدول قطعی برق خراسان رضوی

در این استان نیز همانند سایر استان های نامبرده احتمال قطعی برق بوجود آمده است؛ پس بهتر است جهت جلوگیری از قطع برق در خراسان رضوی، نسبت به صرفه جویی و ذخیره انرژی برق اقدام لازم را مبذول فرمایید.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در اطلاعیه ای از بلوک بندی قطع برق خراسان رضوی و تداوم خاموشی های احتمالی برنامه ریزی شده در این کلانشهر برای روز های آتی خبر داد. با وجود پیگیری های متعدد بالاخره برنامه زمانبندی قطع برق خراسان رضوی از طرف شرکت توزیع برق این استان منتشر گردید.

جدول زمان بندی قطعی برق استان خراسان رضوی

در فایل زیر که در ادامه دانلود می کنید، سه جدول وجود دارد. برای مشاهده زمان قطعی برق محله خود، ابتدا در جدول ۳ (آخرین جدول) محله خود را پیدا کنید (برای این منظور می توانید دکمه ctrl + F را زده و محله خود را جست و جو نمایید.) در روبروی نام هر کدام از محله ها یک عدد نوشته شده؛ این شماره را نوشته و به جدول دوم (جدول میانی) مراجعه نمایید.

پیش تر نیز اعلام شده بود که در صورتی که از شنبه مصرف برق کاهش نیابد، به ناچار جدول زمانبندی قطع برق در خراسان رضوی منتشر می شود. عده ای اعلام کردند که اگر قطعی برق ادامه دارد بهتر است جدول زمان بندی قطعی برق در اختیار مردم قرار گیرد.

سخنگوی صنعت برق گفت که انتشار جدول زمان بندی قطعی برق به معنای خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده نیست و ادامه داد که با افزایش درجه حرارت و مشکلاتی که ممکن است در شبکه اتفاق بیفتد، احتمال دارد برخی نقاط با محدودیت‌هایی روبه رو شوند.

برنامه قطعی برق در خراسان رضوی تا کی ادامه دارد؟

طبق گفته های شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، قطعی های احتمالی برق، از ۹ تیر ۹۷ تا ۲۰ روز آینده ادامه خواهند داشت.

دانلود برنامه قطعی برق خراسان رضوی

برای دانلود و آموزش برنامه زمانبندی خاموشی های ناشی از کمبود تولید شرکت برق توزیع استان خراسان رضوی روی لینک زیر کلیک کنید.

” دانلود ”

همچنین در پرتال دکتر سلام بخوانید :

برنامه قطعی برق ایلام

محمد امین اکرمی

۲۲ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی