برنامه قطعی برق قزوین| زمانبندی قطع برق قزوین| جدول خاموشی قزوین

برنامه قطعی برق قزوین| زمانبندی قطع برق قزوین| جدول خاموشی قزوین

برنامه زمانبندی خاموشی های ناشی از کمبود تولید برق در شرکت توزیع برق قزوین

جدول زمانبندی قطع برق در قزوین زمان ساعات احتمالی خاموشی در قزوین برنامه های خاموشی در قزوین

مناطق قطعی برق احتمالی در قزوین | قطعی برق قزوین تا کی ادامه دارد

برنامه قطعی برق قزوین, زمانبندی قطع برق قزوین,جدول خاموشی برق قزوین

در پی کمبود نیروی برق در سراسر کشور، تمامی استان ها اولتیماتوم خاموشی های ناشی از کمبود تولید شرکت توزیع برق استان مورد نظر را داده اند. استان قزوین نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برنامه خاموشی و جدول قطعی برق قزوین را منتشر نموده است.

دانلود برنامه قطعی برق قزوین

برای دانلود و آموزش برنامه زمانبندی خاموشی های ناشی از کمبود تولید شرکت برق توزیع استان قزوین روی لینک زیر کلیک کنید.

” دانلود ”

جدول زمان بندی قطعی برق استان قزوین در تابستان ۹۷

در فایل فوق، سه جدول وجود دارد. برای مشاهده زمان قطعی برق محله خود، ابتدا در جدول ۳ (آخرین جدول) محله خود را پیدا کنید (برای این منظور می توانید دکمه ctrl + F را زده و محله خود را جست و جو نمایید.) در روبروی نام هر کدام از محله ها یک عدد نوشته شده؛ این شماره را نوشته و به جدول دوم (جدول میانی) مراجعه نمایید.

به عنوان مثال اگر محل سکونت شما در خیابان امام می باشد، در جست و جوی این کلمه در جدول سوم به تصویر بالا برخورد می کنید. در این مرحله شما نام محله کهندژ و شماره ۹ روبروی آن را به خاطر بسپارید.

در جدول دوم نام تمام محله های اردبیل در ۷ ستون نوشته شده است. برای پیدا کردن منطقه خود همانند بالا با فشردن دکمه ctrl + F محله خود را پیدا کنید. توجه کنید که نام هر محله در چندین مکان در جدول ذکر شده مشاهده می شود؛ تفاوت آنها تنها در شماره نوشته شده کنار آنهاست. برای یافتن محله خود، به دنبال شماره ای که یادداشت کردید در کنار نام محلتان بگردید.

برنامه قطعی برق در قزوین تا کی ادامه دارد

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق قزوین با تاکید بر اینکه شرکت برق با مدیریت مصرف و مدیریت بار، سطح خاموشی را کاهش داده است گفت: پیشبینی ما این است که روند خاموشی‌ها حداقل تا پایان شهریور ادامه دارد.

همچنین در پرتال دکتر سلام بخوانید :

برنامه قطعی برق تهران

محمد امین اکرمی

۲۲ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی