برنامه قطعی برق کرمانشاه| جدول زمانبندی قطع برق و خاموشی کرمانشاه

برنامه قطعی برق کرمانشاه| جدول زمانبندی قطع برق و خاموشی کرمانشاه

برنامه های خاموشی در کرمانشاه جدول قطع برق کرمانشاه امروز جدول زمانبندی خاموشی برق در کرمانشاه

زمان اعمال خاموشی در کرمانشاه زمان و ساعات احتمالی قطعی برق در استان کرمانشاه

برنامه بلوک بندی قطع برق در کرمانشاه ساعات قطعی برق کرمانشاه

امروز برق کدام مناطق کرمانشاه قطع می شود

برنامه قطعی برق کرمانشاه,جدول زمانبندی قطع برق کرمانشاه,برنامه خاموشی برق کرمانشاه

جدول خاموشی برق در کرمانشاه

یکی از استان هایی که احتمال بیشتری برای قطعی برق در منطاق مختلف آن وجود دارد، استان کرمانشاه است و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برنامه زمانبندی خاموشی برق در کرمانشاه آماده شده است و برای هر نقطه از کرمانشاه احتمال قطعی برق وجود دارد؛ از همشهریان خواسته در مصرف برق رعایت کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از مشترکان خود خواهشمند است در ساعات اوج مصرف ۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ در مصرف برق صرفه جویی کنند ( فقط ۱۰% کاهش مصرف برق در هر خانواده به صرفه جویی کمک بسیاری می کند ) و با انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری رسانند.

برنامه قطعی برق کرمانشاه از شنبه تا چهارشنبه هر هفته در بازه‌های زمانی دو ساعته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر برای مشترکان کرمانشاهی اعمال می‌شود و همچنین برنامه خاموشی‌ های برق از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور در استان اعمال می‌شود.

مناطق و ساعات خاموشی برق در کرمانشاه

شهرک فاز یک جوانرود، مزرعه کچل‌آباد، روستای جاده روانسر به سمت پاوه(روستاهای ده‌لیلی، مزرعه بیله‌ای، قوری‌قلعه) و شهرک صنعتی، بلوار شهید رجایی و خیابان واحدی هرسین، مسیر روستایی صحنه شامل همت‌آباد تا خارکش، دهلق تا دواب و گرگه بیشه تا بکتر، جاده کوزران به سمت گهواره، روستاهای مسیر جاده باباکوسه و مسیر روستای سبزعلی‌خان، ضلع جنوبی بلوار انقلاب در کنگاور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ برنامه‌ریزی شده‌اند.

در کرمانشاه از خیابان باغ پسته به سمت جاده قدیم و روبروی پارک شرقی و خیابان نسترن تا بلوار گل‌ها، بلوار اجاقی، بلوار گلریزان و خیابان نهم در بخش مرکزی کرمانشاه، شهرک جعفرآباد در بخش جنوبی کرمانشاه، روستاهای پیرحیاتی وسطی، چقاگینو، خانه‌بیگی، پتی‌آباد، بندرآباد سنگ‌تراش در ماهیدشت و روستاهای مسیر چشمه‌کبود، روستاهای سلیمانیهو تپه شعبان نیز در هرسین خاموشی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ را دارند.

پیش تر نیز اعلام شده بود که در صورتی که از شنبه مصرف برق کاهش نیابد، به ناچار جدول زمانبندی قطع برق در کرمانشاه منتشر می شود. عده ای اعلام کردند که اگر قطعی برق ادامه دارد بهتر است جدول زمان بندی قطعی برق در اختیار مردم قرار گیرد.

همچنین شهرک صنعتی جاده سنندج، شهرک صنعتی فرامان، شهرک پرواز، میدان نیایش، فرهنگیان فاز دو، شهرک امام خمینی(ره)، جلالیه، شهرک رسالت، سجادیه، کهریز، ضلع غربی بلوار رودکی، شهرک تعاون فاز دو و از کامیاران تا میاندربند روستای ورمنجله سفلی با قطعی برق از ساعت ۱۴ تا ۱۶ مواجه می‌شوند.

دکل صدا و سیما کوح نوح در شهر ریجاب، روستاهای امیرآباد و علی‌آباد، کارخانه آرد صبا، سیلو گندم، روستای فیروزآباد در اسلام‌آباد غرب، منطقه میاندربند تا روستای خانم‌آباد بخش شمالی کرمانشاه و منطقه فارسینج سنقر و کلیایی برای خاموشی برق از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برنامه‌ریزی شده‌اند.

دانلود برنامه قطعی برق کرمانشاه

برای دانلود و آموزش برنامه زمانبندی خاموشی های ناشی از کمبود تولید شرکت برق توزیع استان کرمانشاه روی لینک زیر کلیک کنید.

” دانلود ”

همچنین در پرتال دکتر سلام بخوانید :

برنامه قطعی برق سمنان

محمد امین اکرمی

۲۲ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی