کسگم یعنی چه/ معنای کسگم خوبه یا بد/ کسگم کیه

کسگم یعنی چه/ معنای کسگم خوبه یا بد/ کسگم کیه

معنای واژه کسگم چیست؟ آیا کسگم معنای بدی دارد؟ چه کسی واژه کسگم را سر زبان ها انداخت؟

علی کسگم کیست پیج اینستاگرام علی کسگم کسگم در زبان کردی یعنی چی

علی کسگم یا کسکم که با واژه کسگم در اینستاگرام معروف شد

کسگم یعنی چه,معنای کسگم خوبه یا بد,کسگم کیه

کم نیستند افرادی که این روزها با گذاشتن ویدئوهای مختلف معروف می شوند که گاهی اوقات پشت آن خلاقیت و فکر است و گاهی اوقات برای خنداندن مردم. علی کسگم که با واژه کردیکسگم ” در اینستاگرام معروف شده است را در ادامه بیشتر بشناسید.

کسگم که این روزها هشتگ ها و دابسمش هایش در اینستاگرام دست به دست می شود نام مستعار شخصی به نام علی کرمانشاهی است که با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام معروف شده است.

کسگم کیه؟

علی کرمانشاهی یا علی کسگم متولد ۲۴ تیر ماه سال ۱۳۴۷ در کرمانشاه است و مدتی قبل با انتشار ویدیویی در صفحات مجازی توانست محبوبیت زیادی بین جوانان مخصوصا کرد های کرمانشاه به دست آورد و در حال حاضر صفحه اینستاگرام او با وجود داشتن فقط ۳ پست، دارای چندین هزار دنبال کننده (فالور) است! علی کسگم در ویدیو ای که منتشر کرده است با یک نفر کری خوانده و میگوید که اگر کسی بخواد ایرانی را تهدید کند و یا مزاحمت برای کردهای کرمانشاه ایجاد کند براش مشکل درست خواهد کرد.

معنی کسگم به فارسی

کسگم یعنی چه ؟ کسگم به زبان کردی یعنی عزیزم و همه کسم…! گم در زبان کرمانشاهی به معنای داشتن و مالکیت چیزی است و وقتی با لغت کس (به معنی شخص) تلفیق میشود معنای همه کس من (همه کسم) می دهد.

عکس های علی کسگم

کسگم یعنی چه,معنای کسگم خوبه یا بد,کسگم کیه

عکس علی کسگم یا علی کرمانشاهی

کسگم یعنی چه,معنای کسگم خوبه یا بد,کسگم کیه

عکس علی کسگم

محمد امین اکرمی

۲۳ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی