حکم ناظم دبیرستان معین صادر شد+ تعداد شلاق و حبس وی

حکم ناظم دبیرستان معین صادر شد+ تعداد شلاق و حبس وی

حکم ناظم متخلف دبیرستان پسرانه معین که به آزا جنسی دانش آموزان متهم شده بود

حکم نهایی دادگاه برای ناظم دبیرستان پسرانه معین

حکم دادگاه ناظم مدرسه معین چه بود؟ آیا ناظم دبیرستان پسرانه معین اعدام می شود؟

چند سال حبس برای ناظم مدرسه معین صادر شد؟ چند ضربه شلاق برای ناظم دبیرستان معین

حکم ناظم دبیرستان معین صادر شد

پس از برگزاری دادگاه هفته پیش و موکول شدن رای نهایی دادگاه به این هفته و بررسی مدارک و دانش آموزان در تست های پزشکی قانونی ، در نهایت دادگاه حکم ناظم دبیرستان معین را صادر کرد.

شعبه ۱۰۹۱ مجتمع قضایی ارشاد، حکم ناظم متخلف مدرسه معین تهران را صادر کرد. ناظم مدرسه معین که به کودک آزاری و تشویق دانش آموزان به فساد و فحشا متهم است، از سوی دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده است.

پیش تر خواندیم :

اولین جلسه دادگاه که در شعبه ششم بازپرسی دادسرای ارشاد و دومین جلسه دادگاه در مانند اولی در پشت درهای بسته تشکیل شد در شعبه ۱۱۰۹ ارشاد برگزار شد.قربانیان و دانش آموزان دبیرستان معین در کلاس هفتم و هشتم تحصیل می‌کردند و بین ۱۴ و ۱۳ سال نیز سن دارند.

هیچ کدام از شاکیان تا به امروز شکایت خود را پس نگرفتند و همچنان پیگیر پرونده فرزندانشان هستند. اولین جلسه رسیدگی به پرونده ناظم مدرسه دبیرستان معین با حضور دادستان تهران و خانواده های شاکی که هفت تن بودند به صورت غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شد.

در این رسیدگی حتی به متهم و خبرنگاران نیز اجازه ورود داده نشده و در زمان اظهارات شاکی ها آقای حائری پشت درب و بیرون از اتاق نگهداری شد.

مسئولان دادسرا نیست از ورود خبرنگاران و روزنامه نگاران به داخل مجتمع قضایی ممانعت به عمل آوردند و تاکید داشتند که این پرونده به صورت غیرعلنی دنبال خواهد شد.

همچنین در پرتال دکترسلام بخوانید :

حکم نهایی جلسه دادگاه ناظم دبیرستان معین و ادعاهای جالب

محمد امین اکرمی

۲۳ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی