چطور خسارت لوازم برقی صدمه دیده را از شرکت برق بگیریم؟

چطور خسارت لوازم برقی صدمه دیده را از شرکت برق بگیریم

چگونه خسارت لوازم برقی را بگیریم صدمه دیدن لوازم برقی بخاطر قطعی برق

شکایت از شرکت توزیع برق استان بخاطر خسارت لوازم برقی منزل و قطعی های مکرر برق

مسئول خسارت لوازم برقی صدمه دیده منزل کیست

خسارت لوازم برقی بر اثر قطعی برق چطور خسارت لوازم برقی بر اثر قطعی برق را از شرکت برق دریافت کنیم؟

چطور خسارت لوازم برقی صدمه دیده را از شرکت برق بگیریم؟

آیا از سامانه ثبت خسارت لوازم برقی خانگی اطلاع دارید؟ جالب است بدانید که در صورتی که بعلت قطعی برق لوازم برقی منزل شما دچار صدمه و خسارت شد، می توانید با اعلام این موضوع در سامانه ثبت خسارت ناشی از برق مشترکین خانگی، نسبت به دریافت خسارت از شرکت برق اقدام فرمایید.

خسارت لوازم برقی بعلت قطعی برق

در قبوض برق مشترکان شهری مبلغ ۵۰۰ ریال بعه عنوان بیمه حوادث در هر دوره از مشترک کسر می شود که در طول سال این رقم به شش هزار ریال می رسد با پرداخت اجباری این رقم تمامی مشترکان خانگی شهری و روستایی در صورت بروز حادثه تا ۵۰۰ برابر این مبلغ یعنی تا سقف سه میلیون ریال به عنوان خسارت از شرکت بیمه دریافت کنند.

اما راه دریافت خسارت ناشی از بروز اشکال در لوازم خانگی ناشی از افت ولتاژ و قطع و وصل یکباره برق در صورتی که ایراد از شبکه توزیع برق باشد و تمامی صدماتی که به علت عدم کارکرد مناسب شبکه توزیع انتقال برق به وسایل برق خانگی وارد شود مشخص نبود.

چطور خسارت لوازم برقی صدمه دیده را از شرکت برق بگیریم؟

تا اینکه سامانه ای تحت عنوان سامانه ثبت و اعلام خسارت ناشی از برق مشترکین خانگی آدرس http://tavanir.parsianinsurance.com/ راه اندازی شده است.

با مراجعه به این آدرس با صفحه ای مواجه می شویم که امکان ثبت نام در ان وجود دارد و مشترکان می توانند پس از ثبت نام با دریافت نا م کاربری و رمز عبور به درج خسارت های وارد شده به لوازم برقی خانگی خود گزارش دهند این گزارش ها رسیدگی شده و نتایج آن به اطلاعات تماسی که کابر در زمان ثبت نام وارد کرده اعلام می شود.

همچنین در بخش اخبار روز پرتال دکترسلام بخوانید :

برنامه قطعی برق کرج

محمد امین اکرمی

۲۴ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی