قهرمانی کیمیا شوشتری و کسب مدال طلای جهان در ووشو ۲۰۱۸

قهرمانی کیمیا شوشتری و کسب مدال طلای جهان در ووشو ۲۰۱۸

کیمیا شوشتری دختر البرزی ووشوکار قهرمان جهان در مسابقات ووشو در مرحله فینال و کسب مدال طلای جهان

قهرمانی کیمیا شوشتری ووشوکار مدال طلا و شکست دادن حریف مصری در مرحله فینال

کسب مدال طلای رقابت های جهانی در ووشو توسط کیمیا شوشتری کیمیا شوشتری قهرمان جهان در ووشو شد

قهرمانی کیمیا شوشتری,کیمیا شوشتری قهرمان ووشو,کیمیا شوشتری ووشوکار قهرمان جهان

دختر ووشوکار، کیمیا شوشتری از استان البرز موفق به شکست حریف قدرتمند مصری و کسب مدال طلای قهرمانی جهان در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم در ووشو شد. حال کیمیا شوشتری با قهرمانی تیم ملی ووشو جوانان ایران به وطن باز میگردد.

قهرمانی کیمیا شوشتری در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم در رشته ساندا و ستایش تک فلاح در بخش تالو در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال ورزشکاران دختر البرزی بودند که در این دوره از رقابت‌ها شرکت داشتند.

به گزارش بخش اخبار ورزشی پرتال دکترسلام، رئیس هیئت ووشو استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: افتخار بزرگی برای ورزش البرز به ثبت رسید و این مدال با ارز نشان از پیشرفت ورزش بانوان دارد و هدف ما این است که این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

اسماعیل سایه افکن ادامه داد: کیمیا شوشتری با آمادگی بالا راهی این مسابقات شد و در این دوره از رقابت‌ها با شکست رقبای خود در مرحله فینال با نورا سلیمان از مصر قرار گرفت و با شکست حریف خود با کسب مدال طلا رقابت‌های جهانی تاریخ‌سازی کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران در این رویداد شرکت کرده بود و عملکرد درخشانی داشتند.

سایه افکن بابیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ ووشوکار در دو بخش تالو و ساندا در این استان مشغول به فعالیت هستند، گفت: برنامه‌ریزی دقیق جهت حضور قدرتمند البرزی در رقابت‌های کشوری و بین‌المللی پیش‌ازاین داشته‌ایم و تاکنون نیز ووشوکاران این استان توانسته‌اند به‌خوبی عمل کنند.

رئیس هیئت ووشو استان البرز با اشاره به رقابت‌های آسیایی جاکارتا، گفت: محبوبه کریمی مربی تالو البرز و اولین بانوی مدال‌آور ایرانی در مسابقات جهانی، هم‌اکنون در کنار سرمربی چینی در حال تمرین با ووشوکاران اعزامی به رقابت‌های آسیایی جاکارتا است.

محمد امین اکرمی

۲۵ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی