قیمت امروز مسکن در تهران تیر ۹۷ تحولات قیمت خانه در تهران تیر ماه ۹۷

قیمت امروز مسکن در تهران تیر ۹۷ تحولات قیمت خانه در تهران تیر ماه ۹۷

قیمت مسکن در تهران امروز دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ قیمت خانه در تهران امروز چند است؟

قیمت یک واحد مسکونی در تهران ۵۰ متری نوساز امروز دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ چند است

قیمت آپارتمان نوساز در تهران تیر ۹۷ قیمت خانه در تهران امروز متری چند است ۲۵/۴/۹۷

قیمت منزل مسکونی در تهران امروز تیر ماه ۹۷ متری چند تومان است قیمت هر متر مربع یک واحد مسکونی در تهران تیر ۹۷

قیمت امروز مسکن در تهران تیر 97,قیمت خانه در تهران تیر ماه 97

مطابق جدیدترین بررسی های انجام شده از طریق مشاورین املاک در سراسر تهران، قیمت مسکن در مناطق مختلف شهر تهران در تیر ماه ۹۷ از منطقه یک، دو، سه و . . . به شرح جدول زیر اعلام شده است :

مطابق جدیدترین آمار سامانه کد رهگیری از بازار معاملات مسکن قیمت مسکن در تهران تیر ۹۷ یک واحد مسکونی ۵۰ متری در یافت‌آباد با قیمت ۶۲.۵ میلیون تومان و یک واحد ۲۴۱ متری در زعفرانیه با قیمت ۴.۳ میلیارد تومان معامله شده است.

واحد مسکونی ۵۰ متری با عمر ۲۰ سال واقع در خیابان گرگان (منطقه ۷) با قیمت ۱۶۷ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۳٫۳ میلیون تومان) و واحدی با همین متراژ واقع در یافت‌آباد با قیمت ۶۲٫۵ میلیون تومان فروخته شده است.

در منطقه ۲۱ محله باشگاه نفت واحد ۱۲۷ متری نوساز به قیمت۸۳۰ میلیون تومان معامله شده یعنی هر مترمربع تقریبا ۶٫۵ میلیون تومان. این واحد مسکونی دارای پارکینگ و انباری است. در منطقه ۱۴ و محله آهنگ قیمت یک متر واحد مسکونی نوساز چهار میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است. یک دستگاه آپارتمان نوساز ۴۱ متری در این محله دو روز پیش به قیمت ۱۸۸ میلیون تومان فروخته شده است.

آپارتمان نوساز ۱۳۰ متری در ازگل یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان و یک واحد مسکونی ۴۸ متری در پیروزی که ۱۶ سال از عمر آن می‌گذرد با قیمت ۲۶۵ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت هر مترمربع یک واحد مسکونی ۶۲ متری ۴ ساله در آپادانا ۹ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان است؛ خریدار برای این واحد مسکونی ۶۲۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

در منطقه یک و محله زعفرانیه قیمت یک واحد مسکونی ۲۴۱ متری ۱۲ ساله ۴٫۳ میلیارد تومان است. هر مترمربع این آپارتمان دارای آب، برق، گاز، پارکینگ و انباری ۱۷ میلیون و ۷۷۸ هزار تومان برای خریدارش اب خورده است.

واحد مسکونی با همین متراژ واقع در باغ صبای سهروردی یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان فروخته شده؛ یعنی هر مترمربع تقریبا ۴ میلیون و ۲۸۷ هزار تومان.

همچنین در پرتال دکتر سلام بخوانید :

جدول قیمت مسکن در تهران تیر ۹۷ تمامی مناطق متری چند است؟

محمد امین اکرمی

۲۵ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی