نیش زدن مار کبری عارف غفوری| وضعیت حال عارف غفوری چطور است؟

نیش زدن مار کبری عارف غفوری| وضعیت حال عارف غفوری چطور است؟

نیش زدن مار کبری به دست عارف غفوری شعبده باز ایرانی در حین اجرای نمایش بستری شدن عارف غفوری در بیمارستان بخاطر نیش مار کبری

حال عارف غفوری پس از نیش مار کبری انتقال عارف غفوری به کشور مصر برای درمان وضعیت عارف غفوری بعد از نیش زدن مار کبری

آیا عارف غفوری زنده می ماند وضعیت عارف غفوری بعد از نیش توسط مار کبری چگونه است

نیش زدن مار کبری عارف غفوری,وضعیت عارف غفوری,حال عارف غفوری

شعبده باز ماهر ایرانی، عارف غفوری که اکثر ایرانیان او را می شناسند، هنگامی که در آنتالیا در حال اجرای نمایش بود؛ مار کبری دست او را نیش می زند و بلافاصله با دستمال دور دستش را می بندد تا زهر در بدنش پخش نشود، در حال حاضر در وضعیت وخیمی در بیمارستان بستری است.

جالب است بدانید کسی را که مار نیش بزند و در صورتی که شخص این وضعیت را پشت سر بگذارد، سیستم ایمنی بدنش بیش از پیش قوی خواهد شد. عارف غفـوری که با شرکت در یک برنامه استعداد یابی در ترکیه به نام Yetenek Sizsiniz Türkiye به شهرت رسید.

براساس اخبار رسانه های ترکیه، به دلیل نبود پاد زهر مار کبری در ترکیه احتمالا به خارج از کشور منتقل خواهد شد. عارف غفوری درخواست کرده است که در صورت امکان او را به مصر انتقال دهند. مصر از معدود کشورهایی است که در آن پادزهر برای نیش مار کبری وجود دارد.

این حادثه ظهر روز گذشته در هتل محل نمایش شعبده بازی عارف در آنتالیا روی داده است. مار کبری حین نمایش دست عارف را نیش زده است و عارف بلافاصله به کمک همکارانش دستش را از مچ با دستمالی بسته است تا مانع انتقال زهر به سراسر بدن شود

وزارت خارجه ترکیه برای تسریع در صدور ویزا مستقیما وارد شده است تا هر چه زودتر این هنرمند ایرانی مقیم ترکیه به سلامتی خود دست یابد.

طبق خبری که از طریق استوری حساب اینستاگرام عارف غفوری منتشر شد، با مساعدت رئیس جمهور ترکیه ویزای او و همراهنش برای مصر صادر شده است و او در راه رفتن به کشور مصر می باشد. ( وضعیت عارف غفوری )

همچنین در پرتال دکتر سلام بخوانید :

ارائه بن رفاهی به بازنشستگان شهریور ۹۷ برای خرید از فروشگاه های رفاه

محمد امین اکرمی

۲۶ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی