آخرین وضعیت جسمانی محمد عبادی دوبلور حال محمد عبادی در بیمارستان

آخرین وضعیت جسمانی محمد عبادی دوبلور حال محمد عبادی در بیمارستان

حال محمد عبادی چطور است محمد عبادی دوبلور در بیمارستان وضعیتوی چطور است آیا حال محمد عبادی خوب می شود

وضعیت محمد عبادی در بیمارستان فیروزگر حال جسمانی محمد عبادی در بیمارستان وضعیت جسمانی او چگونه است

وضعیت جسمانی محمد عبادی,حال محمد عبادی,آخرین وضعیت جسمانی محمد عبادی

از دوبلوران قدیمی که اکثراً صدای او را شنیده اید و فیلم های دوبله شده توسط او را دیده اید، محمد عبادی است که متاسفانه مدتی است در بیمارستان بستری شده و وضعیت جسمانی محمد عبادی مناسبی ندارد.

همسر محمد عبادی دوبلور درباره وضعیت همسرش می گوید: ۵ روز است که او در بیمارستان بستری شده و تغییری در بهبودش حاصل نشده است. همسرم هوشیاری کامل خود را از دست داده و در بیشتر ساعات خواب است.

لیلا صفاریان همسر محمد عبادی دوبلور پیشکسوت درباره آخرین وضعیت جسمانی محمد عبادی گفت:

همسرم در بخش آی سی یو بیمارستان فیروزگر بستری است و هوشیاری ندارند.از ۲ سال پیش همسرم ناگهان دچار ضعف جسمانی شد به شکلی که ناگهان زمین می خورد و اشتهایش نیز کم شد.

با تزریق آمپول آی بی آی جی قوای جسمانی عبادی برمی گشت و سلامت خود را به دست می‌آورد اما از ۱۵ آبان سال گذشته در مدت دور روز دیگر نتوانست راه برود و او را به بیمارستان منتقل کردیم.

در آن مقطع با تجویز و تشخیص پزشکان همسرم را به خانه برگرداندیم تا این که ۲۵ تیرماه امسال حال جسمانی‌اش به شدت بد شد و او را در بیمارستان فیروزگر بستری کردیم.

۵ روز است که او در بیمارستان بستری شده و تغییری در بهبودش حاصل نشده است. همسرم هشیاری کامل خود را از دست داده، بیشتر ساعات در خواب است و از طریق سرم به او غذا داده می‌شود.

پزشکان تشخیص داده‌اند که بیماری‌های خاص و نادر دلیل وخامت حال عبادی است. وقتی او در حال مرگ است این که دقیقا چه بیماری باعث حال همسرم بوده فرقی نمی‌کند.

همسر محمد عبادی، هنرمندان را مظلوم دانست و گفت :

هنرمندان امنیت مالی ندارند و کسی در برابر آنها مسئولیتی قبول نمی‌کند. به راحتی کنار گذاشته می‌شوند و انگار نه انگار که روزی فعالیت می‌کردند.

محمد امین اکرمی

۳۰ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی