صحبت های احسان علیخانی درباره موسسه ثامن الحجج در حالا خورشید

صحبت های احسان علیخانی درباره موسسه ثامن الحجج در حالا خورشید

حرف های احسان علیخانی در برنامه حالا خورشید درباره پرونده فساد مالی ثامن الحجج و ماجرای دریافت ۳ میلیارد تومان پول

توضیحات پرونده موسسه مالی ثامن الحجج و حرف های احسان علیخانی درباره حامی مالی برنامه ماه عسل ۹۳ موسسه ثامن

صحبت های احسان علیخانی درباره موسسه ثامن الحجج در حالا خورشید

احسان علیخانی در مصاحبه با رضا رشیدپور به این نکته خیلی تاکید کرد که بارها و بارها گفته ایم بودجه صداوسیما بسیار کم است و بدون تکیه به اسپانسر نمی توانیم برنامه تولید کنیم.

او همچنین به این مسئله اشاره کرد که در فضای مجازی فقط خبر دریافت ۳ میلیارد هدیه به فلان سلبریتی ها منتشر شد و بعد از آن هر چقدر صحبت کردیم هیچکس صحبت های ما را منتشر نکرد!

احسان علیخانی مجری معروف ماه عسل امروز در برنامه حالا خورشید حاضر شد و توضیحاتی پیرامون ماجرای موسسه ثامن الحجج به مخاطبانش داد.  در ادامه خلاصه ای از توضیحات احسان علیخانی در مورد ماجرای موسسه ثامن الحجج در حالا خورشید می خوانید :

ما گوشت‌های قربانی جذابی هستیم؛با یک تلفن ساده می شد اصل ماجرا را فهمید. تلویزیون پول ندارد مجبور است ‎اسپانسر بگیرید،حتی سریال های ما هم اسپانسر دارند.
موسسه ثامن الحجج درخواست اسپانسری برنامه را به ما مطرح کرده است.مگر ما می‌توانیم تبلیغ کالا یا موسسه را بدون اخذ مجوز از سازمان صداوسیما بکنیم؟

این ۳ میلیارد تومان مجموعا برای شش برنامه دریافت شده است.من حق دارم از حیثیتم دفاع کنم؟چه کار کنیم که جواب کمتر از اتهام شنیده می‌شود؟من چطور به همه مردم ایران بگویم مردم بشنوید؟ حرفهای من را بشنوید.

سال‌ها در تلویزیون ضجه زدیم که در تلویزیون بودجه نداریم به همین خاطر از اسپانسر استفاده می‌کنیم؛ از اواخر دهه ۸۰ و اوایل ۹۰ اسپانسرها وارد حوزه برنامه سازی حتی در سریال سازی مثل سریال پایتخت شد.

همچنین در پرتال دکتر سلام بخوانید :

دانلود برنامه حالا خورشید با حضور احسان علیخانی موسسه ثامن الحجج

محمد امین اکرمی

۳۰ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی