جزئیات عروسی پسر مرتضی مرادیان با آناشید حسینی مدل اینستاگرامی

جزئیات عروسی پسر مرتضی مرادیان با آناشید حسینی مدل اینستاگرامی

عکس های عروسی امیرمحسن مرادیان پسر مرتضی مرادیان سفیر دانمارک با آناشید حسینی مدل معروف لباس در اینستاگرام

ماجرای عروسی پسر سفیر دانمارک با مدل اناشید حسینی چه بود

عروسی پسر مرتضی مرادیان با آناشید حسینی,عروسی پسر مرتضی مرادیان با مدل معروف,عروسی پسر سفیر دانمارک

ماجرای عروسی مدل معروف اینستاگرام یعنی آناشید حسینی با پسر سفیر دانمارک-مرتضی مرادیان چند روزی است سوژه فضای مجازی شده است. این عروسی بسیار لاکشری بوده و تصاویر آن نیز گویا در فضای مجازی چندی می چرخد. همسر آناشید حسینی، امیرمحسین مرادیان است.

ماجرای عروسی پسر مرتضی مرادیان سفیر دانمارک

همه چیز از پست «سیدمحمدمهدی صدرالساداتی» شروع شد. سید مرتضی صدرساداتی با انتشار عکس مرتضی مرادیان در عروسی پسرش نوشت:

آقای مرتضی مرادیان، سفیر محترم جمهوری اسلامی در دانمارک! ضمن تبریک دامادی آقا زاده تان و آرزوی خیر و عاقبت بخیری برای خانواده محترم… یکی از دوستان عکس‌های عروسی دیشب را در اینستا دیده بود و از من سؤالی پرسید که نتوانستم خوب جواب دهم… ایشان گفت:

آقای سفیر جمهوری اسلامی هم انسان مذهبی هستند و هم آشنا به مبانی انقلاب. از آنجا که امام فرمودند: اگر مسئولین از کوخ نشینی به کاخ نشینی رفتند باید فاتحه جمهوری اسلامی را خواند…

سؤال من این است که قطعا یک هزارم این ملت هم نمیتواند در لاکچری‌ترین سالن‌های کشور (دانیال، شهرک غرب) و با ماشین بنز برای فرزندشان مراسم بگیرند، آیا شما خود را مسئول نمیدانید؟

یا اینکه قرار است فاتحه جمهوری اسلامی را بخوانیم؟ یا اینکه تحلیل و تفکر امام نسبت به زندگی خصوصی مسئولین غلط و سطحی بوده؟ بنده نتوانستم خوب جواب بدهم، از شما و دوستان دیگر تقاضا دارم یک جوابی بدهید ما فوروارد کنیم؟

آناشید حسینی در استوری اینستاگرامش واکنش تندی را به این موضوع نشان داد.

شغل پدر آناشید حسینی چیست؟

حسینی بیان کرد: اولین سوالتان این بود که “چرا شما که از شرایط اقتصادی می‌نالیدید ولی چه جوری این عروسی را گرفتید؟ “درباره این موضوعی من قبلا گفته بودم که اگر تا قبل از این بنده و خانواده‌ام جز قشر مرفه بودیم بعد از این جز قشر متوسط خواهیم بود.

این جمله یک نوع اعتراض بوده و کاملا هم واقعیت داشته است چون شرایط بد اقتصادی برای همه است و فشار اقتصادی روی همه اقشار و طبقات جامعه وارد شده است.

وی درباره شغل پدرش گفت: بنده اصلا در خانواده دولتی بزرگ نشدم پدرم فعالیت اقتصادی آزاد انجام می‌دهد و خدا رو شکر وضعیت مالی مناسب هم داریم.
پول کمربند و ساعت لاکچری عروس سفیر از کجا آمده است؟

وی ادامه داد: مساله دیگر اینکه بنده با همسرم یک سال که ازدواج کردم خیلی از دوستانی که این شایعات را درست کرده‌اند این مساله را ندیده گرفته‌اند که تمام اعتراضشان اینکه این خانم اگر که پدر همسرشان فلان سمت را دارند چرا همچین کیف‌هایی دستشان می‌گیرند؟

چرا فلان خرج‌هایی می‌کنند و من این محدودیت‌هایی را به هیچ عنوان نداشتم و در این یک سال که ازدواج کردم اینقدر درگیر کارم بودم که واقعا شاید بیشتر از دو سه بار فرصت خرید کردن نداشتم خیلی از این چیزهایی که در این عکس‌ها می‌بینید برای زمان مجردی من بوده است؛ مثل همون ساعت، همون کمربندی که اینقدر راجع به آن نوشته‌اید جالب است که بدانید جنس آن کمربندی که در آن عکس‌ها منتشر شده اصلا کمربند من نیست، کمربند برای چهار پنج سال پیش بوده با دلار و یورو الان خیلی قیمتش متفاوت بوده است و شاید یک دهم پانزده میلیون بوده است. من فک می‌کنم یک محاسبه خیلی ساده است با دلار و یوروی آن زمان که اصلا قیمتش ۱۵ میلیون نبوده و یک قیمت خیلی معقول‌تر از آن داشته است.

کیف‌های هرمس ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیونی؟!

عروس سفیر درباره کیف‌های هرمس بیان کرد: کسانی که خیلی علاقه به برند دارند می‌دانند چهار پنج سال پیش فیک در ایران زیاد شد ولی همان زمان هم اصلا قیمت ارزانی نداشتند. یعنی همان موقع حدود یک یا دو تومان جنس‌های خوبش بود من هم مثل همه دخترهای دیگر خوشم آمد و دو سه رنگ را خریدم.

کیف فیک دیگه هم در این عکس‌ها بود و منتشر کرده بودند که یکی از بچه‌ها اسفند ماه یعنی قبل از عید به من هدیه دادند.

ساعت‌های لوکس از کجا آمد؟

وی تصریح کرد: درباره عکس ساعت‌ها باید بگویم این‌ها همه برای زمانی بوده که مجرد بودم و در واقع می‌شود بگویم من هیچ توضیحی درباره قبل از ازدواجم به کسی نمی‌دهم.

عکسی که باعث عصبانیت عروس خانم شد

حسینی اظهار داشت: یک حرکت خیلی زشتی که حالا این بود که عکس کفش عروسی من و عکس پای من را بدون اجازه در پیجشان گذاشته‌اند و این فکر می‌کنم دیگه شرعا حرام باشد چون من این کار نکرده بودم و عکس پا و کفش خودم را در پیج‌ام نگذاشته بودم. قیمت کفش عروسی هم ۴۸۰ هزار تومان بوده است.

تالار عروسی برای میلیاردرها بود؟

وی گفت: عروسی را من و همسرم گرفتیم ما عقد و عروسی‌مان یکجا بود و هزینه‌اش بین من و ایشان تقسیم شد تالار هم سر جایش است الان می‌توانید تماس بگیرید و قیمت را بپرسید.

چه کسی تصاویر عروسی پسر مرتضی مرادیان با آناشید را منتشر کرد؟

مرتضی مرادیان درباره انتشار تصاویر عروسی به سیدمهدی صدرالساداتی گفت: این تصاویر از طریق یکی از دوستانم به قصد خیر با چند شخصیتی که من می‌دانم شما با آنها مشکل دارید، گرفته شده چرا شما اقدام به انتشار آنها کرده‌اید؟

صدرالساداتی در پاسخ اظهار داشت: عکس‌های خانم شما در پیج‌هایی قرار داشته که پابلیک بوده است و نام همسر شما در آن تگ شده است، خودتان هم لایک کرده‌اید اگر راضی نبودید چرا لایک کرده‌اید؟

صدرالساداتی همچنین کفت: من این سوالات را از پدر شما داشته‌ام که چرا خوی اشرافی‌گری را ترویج می‌دهند؟ شما چرا عصبانی می‌شوید.

محمد امین اکرمی

۳ مرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی