کسری خدمت فرزندان ایثارگران در سال ۹۷ به ازای هرماه جبهه و جانبازی

کسری خدمت فرزندان ایثارگران در سال ۹۷ به ازای هرماه جبهه و جانبازی

کسری خدمت فرزندان ایثارگران به ازای هر ماه جبهه اسارت و جانبازی ۱۲ روز در سال ۹۷ کسر خدمت فرزندان ایثارگران ۹۷ بدون سقف

کسری خدمت فرزندان ایثارگران,کسری خدمت فرزندان ایثارگران در سال 97,کسری خدمت به ازای هرماه جبهه

در اخبار سال گذشته پرتال دکترسلام، یادآور شدیم که سالانه ۲۰ هزار نفر از کسری خدمت ایثارگری برای فرزندان خود برخوردار می شوند و در پایان سال ۹۶ گفتیم بگذارید بماند برای سال ۹۷ و الان وقت آن رسیده است که برای کسری خدمت فرزندان ایثارگران ۹۷ اقدام کنید.

پس از جلسه امروز مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح با اعضای کمیسیون امنیت مجلس مقرر شد به ازای هر ماه جبهه، هر ماه اسارت و درصد جانبازی، ۱۲ روز کسر خدمت بدون سقف در نظر گرفته شود.

به دنبال جلسه امروز مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح با اعضای کمیسیون امنیت ملی مقرر شد در راستای اجرای بند د ماده ۸۸ قانون Law برنامه ششم توسعه، به ازای هر ماه جبهه، درصد جانبازی و هر ماه اسارت، ۱۲ روز کسر خدمت بدون سقف داده شود.

سردار موسی کمالی با اعلام این موضوع اظهار کرد: قاعدتاً این طرح می‌بایست سیر مراحل قانونی خود را در صحن علنی طی کند ولی اگر منع قانونی نداشته باشد، جهت سیر مراحل تصویب به ستاد کل ارجاع داده خواهد شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به زمان اجرای این موضوع اعلام کرد هر گاه نتیجه به ستاد کل اعلام شود این مسئله طی ۲ تا ۳ هفته اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به بر برقرار بودن معافیت ۲۸ ماه به بالای کمافی‌السابق تاکید کرد: کسر خدمت مذکور محدودیت سنی نداشته و کسانی که وارد سربازی می‌شوند می‌توانند از کسر خدمت استفاده کرده و متولدین ۷۲ به قبل در حال خدمت که ماهی ۹ روز کسر خدمت برای آنها ثبت شده هم می‌توانند از کسر خدمت ۱۲ روزه استفاده کنند.

محمد امین اکرمی

۳ مرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی