نحوه شرکت در مسابقه پنج ستاره فصل جدید چه مواردی را ارسال کنیم

نحوه شرکت در مسابقه پنج ستاره فصل جدید چه مواردی را ارسال کنیم

نحوه ثبت نام در مسابقه پنج ستاره برای حضور در برنامه آموزش شرکت در مسابقه پنج ستاره

چگونه در مسابقه پنج ستاره حضور پیدا کنیم چگونه شانس خود را برای میلیونر شدن در پنج ستاره امتحان کنیم

نحوه شرکت در مسابقه پنج ستاره,شرکت در مسابقه پنج ستاره,ثبت نام در مسابقه پنج ستاره

جدیدترین فصل مسابقه پنج ستاره از ۴ مرداد ماه ۹۷ از شبکه تهران بر روی آنتن می رود. اگر از علاقمندان به شرکت در مسابقه پنج ستاره هستید، می توانید به سادگی و در چند دقیقه اقدامات لازم را برای حضور در این برنامه انجام دهید.

اینکه بتوانید در مسابقه پنج ستاره حضور پیدا کنید یا خیر؛ به عملکرد شما بستگی دارد اما نحوه شرکت در پنج ستاره در ذیل قرار داده شده است و شماره سامانه را یادداشت کنید.

شرکت در مسابقه پنج ستاره | ثبت نام در مسابقه پنج ستاره

علاقه مندان به شرکت در مسابقه پنج ستاره می توانند از طریق سامانه ۱۰۰۰۵۲۱ اقدام کرده و نام و شماره تماس خود را ارسال نمایند تا مسئولان این برنامه با شما تماس حاصل نمایند و بتوانند برای میلیونر شدن شانس خود را امتحان کنند.

نکاتی که حتماً باید جهت شرکت در مسابقه پنج ستاره در نظر داشته باشید و فریب سودجویان را نخورید :

در حالی که برای این مسابقه برنامه ریزی های وسیعی صورت گرفته اما سودجویان زیادی در پی اخاذی و دزدی پیامکی با نام مسابقه پنج ستاره هستند. در همین خصوص سرهنگ علی کریمی چندی قبل گفت: به تازگی کلاهبرداران با ارسال پیامک برای افراد مختلف و ذکر این وعده که کاربر برنده یک عدد سکه طلا و گوشی تلفن همراه شده است او را فریب می دهند و اطلاعات تماس و کد ملی و آدرس آنها را دریافت می کنند و پس از مدتی با قربانی تماس گرفته و مبلغی را به عنوان هزینه پست طلب می کنند.

وی افزود: زمانی که شخص قربانی پول درخواستی به مبلغ حدود ۲۰۰ هزار ریال را واریز می کند مدتی آنها را به بهانه های مختلف معطل کرده و گاهی حتی مبلغ بیشتری تقاضا می کنند و در انتها دیگر تماسی با قربانی گرفته نمی شود.

این مقام انتظامی به مردم توصیه کرد: به افرادی که با آنها تماس می گیرند و مشخصات اسمی و آدرس پستی را درخواست می کنند، به هیچ عنوان اعتنا نکنند، همچنین تأکید می شود هیچگونه وجهی به عنوان هزینه پست واریز نکرده و با حفظ هوشیاری لازم از بروز چنین کلاهبرداری هایی پیشگیری کنند.

سرهنگ کریمی در پایان از هموطنان خواست که در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما اطلاع دهند.

همچنین در پرتال دکتر سلام بخوانید :

زمان پخش مسابقه پنج ستاره

محمد امین اکرمی

۴ مرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی